Direktlänk till inlägg 12 januari 2018

Irriterad

Av Cecilia - 12 januari 2018 17:32

Hej på er!

Jag börjar faktiskt och bli lite irriterad på vissa kommentarer och frågor jag får. Jag får minst 4 kommentarer/frågor varje dag som handlar om allt från vad jag har för underkläder på mig till om jag sover naken och allt sånt där. Nu har de gått över till att komma kommentarer om mig och min familj?

Jag skriver absolut inte detta för att hänga ut någon men jag vill bara säga till er att ska ni kommentera eller ställa frågor så får ni de men inte så som de blivit nu för de börjar gå över gränsen. Jag svarar på alla frågor så ni som vill läsa de frågor jag fått kan ju klicka under frågerutan. Fortsätter de med detta "hatet" och de elaka kommentarerna/frågorna så kommer jag att sluta helt med bloggen och de är då tack vare EN person. Och jag vet att denna personen läser detta inlägg så kommer säkert få mer hat nu eller så tycker jag att hen kan ge en stor ursäkt. Nu är de ingen stor grej men att börja skriva så är ingen bra ide.

Sen får jag ju även fina kommentarer av er andra också och ni är guld värda. Tack vare era fina kommentarer så vill jag ju fortsätta.

Det jag ville komma fram till är att jag vill att ni är snälla i kommentarsfälten och i frågefälten innan de blir för mycket och som sagt så var detta inlägg inte till för att hänga ut någon utan mer för att ni ska se att jag inte vill ha hat eller något som har med mitt privatliv att göra. Vill jag dela med mig mer av mitt privatliv än vad jag redan gör då gör jag de men nu är de så att ni inte får veta precis allt och då är de så.


Jag vill egenligen inte lägga ut sånna här arga inlägg men jag kände att jag lär göra de för att få ett STOPP på detta någon gång.

Älskar er som kan behärska er och är glad att ni följer mig på min resa genom livet.

2018 kommer bli mitt år och jag har några saker som jag planerar som jag eventuellt kommer göra men mer om de kommer sen. Jag ska eventuellt ut och resa och då menar jag inte bara till borlänge utan utomlands, de kanske blir sommarjobb i norge om jag har tur och sen en massa annat skoj. Fyller även 20 i sommar så de ska ju firas och sen ska jag börja plugga i höst så de är mycket på gång detta år.


Men nu har jag iallafall fått skrivit av mig de jag ville få ur mig. Kommer ett till inlägg ikväll tror jag annars så får ni ha en bra kväll!

kram kära ni!<3


 
 
Ingen bild

2018

12 januari 2018 22:25

Instämmer helt i det du skriver.

Cecilia

13 januari 2018 00:25

Tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 22 februari 2018 18:19

Hej kära läsare!   Som ni kanske såg i inlägget nedanför detta så la jag ut ett inlägg med en kod. De var för att jag flyttade över mina inlägg till min nya blogg.  Jag har nämligen bytt sida till NOUW  istället och jag hoppas jag ska trivas dä...

Av Cecilia - 22 februari 2018 14:32

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 6864000078"

Av Cecilia - 21 februari 2018 18:15

Hej Läsare! Hoppas allt är bra med er, med mig är de bra förutom denna förbaskade mage som fortfarande krånglar.    Idag har jag inte gjort sådär jätte mycket. Fixade iordning mig imorse och sen har jag bara pysslat lite hemma med olika saker. ...

Av Cecilia - 19 februari 2018 20:46


Hej fina ni! Äntligen måndag och ny vecka igen. Förra veckan var inte min favorit vecka. Magen har krånglat och igår så gav även kroppen upp och jag blev sängliggandes. Åkte till jobbet igår på morgonen men fick avbryta innan jag ens hann börja. ...

Av Cecilia - 17 februari 2018 21:02

Hej på er! Hoppas eran dag varit lika bra som min.  Jag har jobbat hela dagen. de var riktigt kul att komma tillbaka till Idre fjäll och träffa alla kollegor igen. Vi har skrattat så vi nästan vikt oss. Älskar att jobba när man har de så trevligt...

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards