Alla inlägg under maj 2011

Av Cecilia - 30 maj 2011 19:52

Nu har jag skrivit 100 inlägg på min blogg.....


Idag så har jag varit i skolan som dom flesta.


imorgon så ska jag till skolan igen men  bara halva dagen för jag ska till docktorn usch... haha...!!!!


vad ska ni göra???????


ha det bra hejdå

Av Cecilia - 20 maj 2011 19:46

Hej nu så är frågestunden avslutad!


men det kommer flera såå klart...


idag så kom jag hem och då så skulle jag iväg för att sälja lite stomp.

det gick bra och jag tjänade 100 kronor för det plus en påse med stomp och det var ganska stora så nu har jag frukost när jag ska till skolan ganska länge till haha.


imorgon så ska jag nog vara ute mycket och kanske vara med en kompis men jag vet inte riktigt haha...


VAD SKA NI GÖRA I HELJEN????  :-)


hoppas att det blir en trevlig helj för er haha


nu så ska jag spela lite hejdå


kommentera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Cecilia - 18 maj 2011 19:08



FRÅGESTUND


NI KAN FRÅGA VAD NI VILL, JAG SVARAR PÅ "ALLA" FRÅGORNA


FRÅGESTUNDEN KOMMER ATT HÅLLA PÅ TILLS PÅ MÅNDAG SÅ NI HAR HELJEN PÅ ER ATT FRÅGA.


18/5 - 23/5 2011


FRÅGA PÅ   


Av Cecilia - 18 maj 2011 19:04

hej idag så har jag varit med min kompis Frida.

se har jag inte gjort så mycket mer.


imorgon så ska jag till skolan som vanligt, efter skolan så ska jag följa med Jesper hem tills Farmor slutar jobbet och sen så ska jag till henne.


Jag ska städa på idre fjäll på kvällen så därför ska jag stanna kvar på idre.


det ska bli roligt att vara med Jesper ( han går i min klass )


aja men nu så¨ska jag spela lite och sen kanske jag ska gå och sova men ha det bra hejdå

Av Cecilia - 6 maj 2011 18:43

hej!!!


idag har jag varit i skolan, det var ganska roligt.


efter skolan så väntade jag på bussen, inte så roligt men haha


imorogn så är det lördag igen, jippi...


imorgon så ska jag kanske vara ute och leka med ngn av syskonen eller så ska jag bara vara inne och vara med ngn.


jag brukar ha ganska tråkit på helger men denna blir nog rolig hoppas jag....


ha det bra och kommentera nu  haha


hejdå  

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards