Alla inlägg under december 2011

Av Cecilia - 31 december 2011 21:23

hej tänkte skriva ett inlägg om alla julklappar som jag fick:


1. pengar av Ulla och Morfar  Tack så mycket!


2. ett sorts nintendo, yatzy, halsband,  snowboard, puzzel kommer inte på något mer en det.


3 ett stor tack till er och ett stor






GOTT NYTT ÅR!


önskar


cecilia!



:-) *_*

Av Cecilia - 31 december 2011 20:56

hej jag tänkte skriva saker som jag har gjort under 2011:


Januari: Började jag i 7:an.


Februari: Fyllde min pappa & mina två småsyskon år. Robin & Mikaela.


Mars: I Mars så fick jag en lillasyster sm heter Sophie, världens sötaste bebis.   


April: tror vi hade påsklov den månaden!!   


maj: I maj så sålde jag majblommor.


juni: jag tror att juni var den bästa månaden för då fick vi sommarlov och jag skulle börja i sjuan till hösten.


juli: jag fyllde tretton år, och mamma fyllde 31 år.  


augusti: jag började i sjuan!!! jippi!!!!!!


september: hände inget den månaden tror jag!!!


oktober: tror inte att det hände något specielt där heller!!!


november: erika min andra lillasyster fyllde år


december: min kusin och min bästa vän fyllde år. det var julafton, och nu är det nyår.


det var det mesta jag kunde komma på!


skriver ett till inlägg med mina julklappar om vad jag fick i julklapp.

ha det bra hejdå

Av Cecilia - 23 december 2011 21:32

God jul

&

gott nytt år!


Nu är det inte långt kvar till jul! Jag längtar jätte mycket tills imorgon!


Just nu är jag och mina två småsystrar Ebba & Cilinne hos våran Farmor på Idre. Vi ska sova här inatt! (kul)*_*


Imorgon så ska vi åka hem och fira jul med henne & hela familjen.


Nu så ska jag kanske spela lite & läsa andra bloggar, men ni får ha en jättebra jul.


god jul & gott nytt år!!!!!!!!!


ha det bra! hejdå *_*_*_*_*_*


                               

hej

Av Cecilia - 19 december 2011 18:42

hej!


har inte skrivit på ganska länge nu!! *_*


snart är det jul.

någon mer eän jag som längtar dit?


idag så har jag varit i skolan och haft lektioner hela dagen, sen vart det att ta bussen hem och äta mat och sen sitta vid datorn. *_*


vad har ni gjort idag?


imorgon så ska vi få julbuffe till lunch.

det ska bli jättegott, har längtat jättemycket på det. *_*


jag får jullov på Torsdag förmiddag.

När får ni jullov då?


vi tog ju skolkort i skolan fäör några veckor/månad sen, så jag tänkte lägga ut bilden som vart på mig.

den kommer lite längre ner i inlägget.


jag längtar verkligen till julafton! *_*

det är ju bara några dagar kvar nu och jag vill verkligen att det ska bli jul snart så man får julklappar och julmaten som är så jättegod! *_*


längtar inte ni dit till all mat och julklappar?


aja men nu så kanske jag ska lägga ut bilden och sedan så ska jag spela lite men jag skriver kanske mer sen vad jag har gjort under kvällen men nu så kommer bilden här nere. ----------)


 


det var den!!!


ha det bra hejdå!!!


(kommentera om ni gillade bilden)

Av Cecilia - 5 december 2011 17:02

Hej!

nu var det väll länge sedan som jag skrev sist???


vad har ni gjort medans jag inte har skrivit då????


själv så har jag varit i skolan alla dagar, föutom att jag var sjuk för typ  veckor sedan så jag var inte i skolan på hela veckan.

Jag hade huvudvärk och sen mins jag inte riktigt mer det var ju så länge sedan nu.


Det är ju snart julafton igen! (JIPPI)

det känns som att julafton var nyss, haha.

tiderna går så fort för mig just nu.


vad har ni gjort idag då?

själv så har jag varit i skolan som säkert dom flesta av er har varit.


aja men nu så ska jag läsa lite bloggar och spela lite tror jag men jag kanske skriver igen senare men det vet jag inte en!


Om ni vill att jag ska läsa era bloggar så skriv dom i en kommentar så kan jag gå in och kommentera på den och kanske börja läsa den också ´_`


nej nu så ska jag spela, läsa bloggar men vi kanske hörs sen.


ha det bra, hejdå

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards