Alla inlägg under augusti 2012

Av Cecilia - 29 augusti 2012 07:18

Grattis cilinne på din 7:års dag!

Önskar din storasyster Cecilia.

Ha det bra kram hejdå

Av Cecilia - 28 augusti 2012 20:56

Jag ska nog gå och sova nu. Är jätte trött!

Jag skriver mer imorgon men här kommer en bild. Hejdå

Av Cecilia - 28 augusti 2012 07:55

Hej just nu sitter jag på bussen och gör absolut ingenting!

Idag ska vi ha någon föreläsning innan lunch sen ska vi väll ha vanliga lektioner igen.

Igår så sprang jag 1 mil! Det var inte så jobbigt men det känns i benen idag!

Aja nu så är vi snart framme i skolan. Ha det bra hej då

Av Cecilia - 26 augusti 2012 17:41

Hej! Nu så har jag varit hemma ett tag. Jag ska snart duscha och sen ska jag kanske prata med Felicia på skype.

Det är väll allt som jag ska göra nu på kvällen sen så ska jag sova och sedan blir det skola imorgon.

Nu så ska jag se på tv men jag bjuder på en bild på mig. Ha det bra hej då

Av Cecilia - 25 augusti 2012 21:39

Hej vi kom nyss hem! Vi har varit och fiskat men vi fick inge fisk?

Vad har ni gjort idag då?

Själv har jag varit ute!
Vi ska åka hem imorgon och sen är det måndag och skola igen!

Aja vi ska kanske åka och bada men vi vet inte riktigt var för vi är mitt ute i ingenstans, haha!!

Ha det bra hej då

Av Cecilia - 24 augusti 2012 20:46

Hej!

Just nu så ser jag på fångarna på fortet!

Jag är hos pappa i fulufjällsbyn. Jag ska vara här hela helgen och ebba, mathias och cilinne är också med.

Aja nu så ska jag se på tv. Ha det bra hej då

Hej

Av Cecilia - 22 augusti 2012 09:56

Nu så ska vi ha engelska men jag vet inte om inlägget kommer in. Aja vi börjar om 5 minuter men jag skriver när jag har tid. Ha det bra hej då

Av Cecilia - 22 augusti 2012 07:03

Hej alla fina bloggläsare!!!

Idag är det skola igen. Det är ganska roligt nu i skolan för vi får göra en massa roliga saker.

Idag så har vi hemkunskap första timmen! ??

Aja nu så ska jag fixa mig och sen ska jag gå ut till bussen.

Ha det bra, hej då

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards