Alla inlägg den 15 januari 2018

Av Cecilia - 15 januari 2018 14:39

Godmorgon säger jag haha!

Hur mår ni idag?

Jag mår bra.

Jag vaknade för snart en timme sen haha. Idag var jag extremt trött så jag tog en reäl sovmorgon och känner mig faktiskt utvilad.

Idag har jag då lite saker jag som ska göra som jag skrev igår men först ska jag bara ta de lite lugnt och fixa lite på datorn.


När jag loggade in idag så hade jag fått en kommentar. Jag var inte beredd att de skulle stå på engelska men de gjorde det :D Så glad att de är fler länder änbara sverige som läser min blogg :D

Vi blir bara fler och fler så de är super kul att ni gillar de jag gör även fast jag skriver typ samma sak dag ut och dag in. Men snart kommer de lite andra inlägg när allt som är planerat och så är färdigt.

I mitten av maj till början av juni kan de hända att jag inte bloggar så mycket då jag inte vet hur bra internet och så jag kommer ha. Men mer om de kommer lite längre fram då ;) Någonting är iallafall på gång ;)


Nu tänkte jag bara hämta min tvätt som jag tvättade igår och vika den och sen får vi se vad jag hittar på mer. Finns alltid någonting att göra här hemma så :)


Men hoppas ni får en fortsatt bra dag!

De ska iallafall jag ha.

kram!

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards