Alla inlägg under september 2013

Av Cecilia - 24 september 2013 10:16

Ska snart ha lektin så slönger in ett snabbt inlägg:) Vi ha ha engelska och vi ska göra engelska glosor som jag kan sådär men jag tror att det kommer gå bra:) Just nu har vi rast och mina vänner dissade mig så nu är jag for ever alone! Jaja hörs sen hejdå

Av Cecilia - 16 september 2013 20:39

Så här blev min blåbärspaj som jag bakat, den var supergod :)<3

Imorgon blir de nog kanske skola och sen ska jag väll vila :)<3 Men nu ska jag kolla på Idol och sen kanske ensam mamma söker eller något annat:) ha det bra så hörs vi på onsdag!:)<3 hejdå<3

Av Cecilia - 16 september 2013 18:28

Min dag idag har varit ganska dålig    Jag vaknade imorse med huvuvärk och har nästan inte sovit något inatt. Har igenligen inte sovit något på hela helgen så det måste jag ta igen den helgen som kommer nu   



Jag åkte till skolan imorse, var där till klockan 11:20 och åkte sen hem pågrund av huvudvärk och så var jag trött    Kom hem och tittade lite på instagram och lite annat. Sen åt jag lite pannkakor, gjorde mer saker och sen satte jag mig vid datorn. Så det var min dag fram tills nu...!



Lite senare ska jag se på

 


men nu ska jag gå och baka blåbärspaj!

Kommer bilder och mer sen, hejdå

Av Cecilia - 13 september 2013 20:25

Jag vet att jag inte bloggat på länge men jag har nästan glömt bort bloggen:/

Jag ska försöka att blogga så ofta jag kan och försöka lägga ut bilder!:)

Just nu så har jag, Robin och Robban lite Fredags mys! :) Vi äter ost krokar, chips och nötter!:) supergott xD

Skriver mer senare för nu ska vi kolla på fångarna på fortet!:)

Ha det gött, igelkött:)

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards