Alla inlägg under oktober 2011

Av Cecilia - 31 oktober 2011 19:35

hej just nu sitter jag vid datorn samtidigt som jag tittar på tv.


det blir ett kort inlägg för jag vet inte vad jag ska skriva om.


aja men nu så ska jag spela något.


ha det bra hejdå


Av Cecilia - 31 oktober 2011 16:13

HEJ!!!

Idag så var jag hos tandläkaren på morgonen. När jag kom hem så satt jag mig vid datorn och började att spela lite.


Vad har ni gjort idag då????


jag kommer nog att skriva mycket i november för då kommer det väll snö satt då kan man ju skriva om vad man har gjort ute och lite annat kul/skoj.


Jag fick höstlov nu i fredags men det slutade dåligt. det slutade med att jag kom hem och blev liggandes i soffan resten av dagen.


jag hade jätteont i mitt huvud. men idag så är jag frisk igen.


det är inte kul att vara sjuk när man precis har fått höstlov. snart får vi väll jullov håppas jag.


vad ska ni göra under höstlovet???


jag ska inte göra så mycket. det blir väll mest att vara ute och sitta vid datorn.


ikväll så ska jag se på film kanske. jag har fått upp tv:n till mitt rum nu satt jag kan se på film.


Robban lånar min så jag har en annan tv just nu men den funkar nog lika bra.


jag ska snart äta mat.


efter maten kanske jag går iväg till fritidsgården eller så sitter jag mer vid datorn.


jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om för jag vet inte riktigt vad ni vill att jag ska skriva om.


jag ska försöka att lägga in några bilder på datorn sen.


nu så käns det som att detta inlägg börjar bli lite långt så jag säger hejdå.


jag skriver kanske mer ikväll men jag får se.

ha det bra hejdå.

hej

Av Cecilia - 17 oktober 2011 19:02

Hej på er!!!


idag så har jag varit i skolan som säkert många andra har varigt.

Där så gjorde vi inte så jättemycket, vi hade lektioner hela dagen och jag kom hem med bussen cirka 14:45 tror jag.

Vad har ni gjort idag?


Imorgon så vet jag inte vad jag ska göra.

jag ska till skolan och så är det musikskolan imorgon så jag ska på det. sen vet jag inte riktigt cad jag ska göra men det får jag veta imorgon.

vad ska ni göra imorgon???


Nu så ska jag läsa andras bloggar och kommentera några.


om ni har en blogg som ni jättegärna vill att jag ska läsa och kommentera så kommentera den i en kommentar om ni vill att jag ska läsa den.


ha dte bra med er nu hälsningar från Cicci.


Av Cecilia - 12 oktober 2011 18:25

hej hur mår ni???


själv mår jag bra..


idag så har jag varit i skolan sen så har jag varit på utvecklings samtal och det gick bra.


nu så ska jag spela något tror jag..


kom ihåg att jag har frågestund på min blogg lite längre ner så passa på att fråga saker nu när ni har tid.


hejdå

Av Cecilia - 10 oktober 2011 17:23

 

Som ni ser så har jag en "FRÅGESTUND" och ni vet ju hur det går till så fråga vad ni vill.


hoppas att ni har många frågor, jag svara på alla!!!


fråga på jag skriver när den är slut.

ha det bra hejdå

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards