Alla inlägg under september 2011

Av Cecilia - 26 september 2011 19:24

hello!!!


Förlåt att jag inte har skrivit på länge men jag har varit i skolna och så har jag inte orkat skriva ett inlägg men nu tänker jag försöka att skriva lite offtare...


Idag så har jag varit i skolan, det var roligt.

Vi har haft en massa lektioner.


Imorgon så är det skol dm. För dom som inte vet vad det är skriv en kommentar så kan jag berätta i svaret.


Jag är med i fotboll på skol dm och imorgon så ska vi spela fotboll i Mora, det ska bli kul.


Jag har packat fotbollskläder men jag har några saker kvar att packa så det gör jag väll ikväll eller imorgon innan jag åker.


Jag kommer inte att vara i skolan imorgon men jag hoppas att vi vinner matchen då och kan komma med glada miner till skolan på onsdag igen.


Vad ska ni göra under veckan då??? kommentera...


Nu så ska jag kanske spela något eller läsa andras bloggar.


men ha det bra nu och kommentera jättegärna. Jag svara på alla kommentarer och jag blir bara glad om ni kommenterar...


hejdå <3<3<3<3    

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards