Alla inlägg den 25 januari 2018

Av Cecilia - 25 januari 2018 22:51

Hej kära ni!

Äntligen är jag frisk igen och har fått min energi tillbaka. Idag har lickom allt gått som på en räls. Har egentligen inte sovit så mycket inatt då de blåst så inått pip svängen så har trott att träden nästan skulle ramla över huset. 

Idag har jag hunnit med rätt så mycket. Har städat rummet, varit ute och gått (gick till byn fram och tillbaka men tog en omväg för att de skulle bli lite längre). Har även påbörjat renovering av vårat badrum vi har på övervåningen då jag tycker de behöver renoveras och bli fräschare med lite nya färger osv då de nu är röda väggar samt någon grön platta vid handfatat så de ser skit fult ut rent ut sagt. 

Har hittils bara slipat alla väggarna med sandpapper så att färgen fäster lättare och har skruvat ner allt som satt på väggen så de är tomt där inne nu ;) 

Imorgon ska jag nog måla väggarna någon vända om de hinns med men de tror jag nog att de gör. Jag kommer att komma hem runt 17:00 imorgon där någon  gång. 

Åker då till Mora imorgon för att jag ska till tandläkarn och sen ska jag även passa på att shoppa lite, kan ha skrivit de innan haha men ja jag srkiver de igen. Ska in på banken för att fixa bank ID sen till polisen för att kolla upp mitt pass och efter de vidare  mot H&M sen tror jag nog inte jag hinner så mycket mer än så. 

Men de kommer bli en  rätt så lång dag imorgon med både resa och annat skojsigt. Ska bli skönt att komma iväg och göra något annat än att bara sitta hemma i byn. Har inte lämnat byn sen jag kom hem eller ja förutom när vi var upp till idre och handlade men har annars bara suttit hemma. 


Ska åka iväg igen den 9:e februari. Då åker jag till borlänge för att gå på liljan och se Chris cläfford. de har jag säkert också skrivit haha men de var han som vann idol för er som missat de. Ska även träffa alla vänner där också såklart. Saknar alla så extremt mycket men snart får jag träffa dem igen efter en månads tid. 


Men nu har jag iallafall bäddat  ner mig i sängen och ska strax sova då jag ska upp tidigt men hoppas ni haft en bra dag så syns vi igen imorgon bitti.

Kram!

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards