Alla inlägg den 17 januari 2018

Av Cecilia - 17 januari 2018 21:41

Lillördag idag eller vad ska man säga haha? :)

Nej men denna onsdag har de inte hänt så mycket. Har pluggat körkort hela dagen idag också och gjorde fas A på elevcentralen. Gjorde testet 2 gånger och första gången klarade jag de inte, då fick jag 48 rätt men 2:a gången så klarade jag de och fick 63 rätt så då blev jag lycklig. Nu ska jag bara kämpa på med de andra faserna och sen plugga skyltar lite mer även fast jag kan de allra flesta men bara att plugga mer. Nu när jag klarade fas A så vart allt mycket roligare och jag blev ännu mer taggad nu på att fixa körkortet. Får se om jag kommer göra något mer idag eller om jag kör på fas B imorgon. 

 

Sitter även och pratar med min saknade vän Linnea från värmland. Ska försöka åka och hälsa på henne snart nog så fort jag får möjlighet till de. Har inte träffat henne sen studentveckan när vi åkte till värmland. 

 

Annars hade inte hänt något mer idag. Lagade även middagen idag så blev bara köttbullar och makaroner men de går alltid hem haha. Barnen gillar de iallafall. Men nu ska jag kolla hur de går för leksand. sist jag kollade stod de 4-1 till Timrå tråkigt nog. Leksand kommer nog förlora denna matchen också men de vinner snart  nog igen. 


Hoppas ni får en fortsatt bra dag så syns vi imorgon igen!

kram!

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards