Alla inlägg under februari 2015

Av Cecilia - 27 februari 2015 21:23

Denna dagen sprang ju förbi...inte för att jag gjort så mycket och typ inget av de jag ville göra heller...

Jag skulle ha packat men kom på att väskan jag packar i är trasig så måste sy den innan jag kan packa saker där i.

Sitter just nu och tjockar i mig den nya marabou chokladen med smak av japp

Blev lire besviken av smaken då jag trodde den skulle smaka mer japp men tycler inte den smakar nånting mer än choklad :/ lite tråkigt faktiskt...

Nu ska jag iallafall försöka se på nånting men de hackar ju hela tiden man ska de. Tror internet börjar bli dåligt eller så sitter alla inne samtidigt hahaha...

Hoppas ni iallafall haft en bra dag
Kram!

Av Cecilia - 27 februari 2015 14:35

Film mys med 2 av syskonen <3

Vet nada vad de e för film men tror de är iallafall en katt, en fågel och en råtta typ :p

hadee!!

Av Cecilia - 27 februari 2015 09:50

Ligger här med sandra i rasmus säng och busar. Idag ska vi på idre och handla sen vet jag inte vad jag ska göra mer. Ska nog börja packa lite då jag drar mig ner till borlänge igen på söndag för skolan börjar på måndag...

Kanske åker bort i helgen för att åka skoter också men de är inte riktigt bestämt än men hoppas de blir så...

Kram tills vidare<3

Av Cecilia - 24 februari 2015 12:11

Det är såå fint i lägenheten * * fattar knappt att det är min och att jag bor i den själv...ska bli skönt endå att kunna komma hem och kunna plugga eller vad som hellst i lugn och ro.

Jag är iallafall nöjd. De blev 2 turer till ikea också för att de gjorde bort sig riält där. Dem sålde en soffa där alla delar inte fanns med så vi ficl byta mot en annan.

Ni ser ju resultatet på bilden nedan hur mysig den e ;)

Ha en bra dag <3
Kram!!

Av Cecilia - 23 februari 2015 22:59

De har vart en lång dag idag känns de som. Trött är jag iallafall och har ingen lust att skriva så får ta de nån annan dag.

God natt på er <3

Av Cecilia - 22 februari 2015 22:22

Slut på helgen! Trött? Svar ja...de har vart resa till borlänge pågrund av flytt till nya lägenheter, 2 vändor till ikea + massa mer...de kommer inlägg om flytten imorgon.

Dagen idag har vart tråkig. De ä synd att jag inte har min dator hemma för då hade jag kunnat skriva från den...men aja...

God natt alla där ute <3

Av Cecilia - 21 februari 2015 19:11

Av Cecilia - 15 februari 2015 22:16

Tjena folket!
Börjar få lite dåliga ideèr när de gäller inlägg här på bloggen...Jag har funderat på om jag ska ha en frågestund men de känns kanske lite onödigt då jag vet att jag inte får så mycket frågor. Får oftast bara 2-3 st men jag ser ju på kommentarerna jag får att ni faktiskt skriver frågor lite då och då...
Vad tycker ni? Kommentera!

Jag har iallafall bara tagit de lugnt nu på kvällen. Tittat på youtube klipp, kollat facebook och instagram varje minut typ men nu kände jag att det vardags att sova.

Hoppas att ni haft en bra dag!
Hadee!!!

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Skapa flashcards