Alla inlägg under april 2011

hej

Av Cecilia - 20 april 2011 16:07

HEJ!!!

  Idag så har jag inte gjort så mycket.

 

  Våra kusiner Felicia och Emelie var hos oss i Tisdags och dom stannade tills idag.


Dom åkte imorse men då var inte jag hemma så jag fick säga hejdå igår på kvällen   


Det var lite synd.


Morfar kom också för Felicia och Emelie åkte med han.

Det var roligt att träffa Morfar oxå.


Idag har jag varigt i skolan och det var väll lika roligt som det alltid är kan man säga haha   


Nu så ska jag spela lite spel och sen ska jag äta mat men jag vet inte vad det blir.


men hejdå


kommentera gärna !!!!!!!!!

Av Cecilia - 13 april 2011 17:00

hej bloggen !


idag har jag varit i skolan och det var ganska kul men aja.


jag kom hem för en timme sen ungefär men aja nu så ska jag snart läsa bloggar och kommentera dom.


efter det så ska jag spela sen äta mat haha.


aja men jag hade inte så mycket att skriva om men ha det bra så länge så hörs vi kanske lite senare.


KOMMENTERA SNÄLLA!!!!!!!!!!!!!!!


HEJDÅ

hej

Av Cecilia - 11 april 2011 19:30

hej idag har det börjat en ny in min skolan och det var frida som jag har skrivit om förut.


hon har jag varigt med på rasten och så lite på bussen men aa


nu så ska jag snart gå och sova tror jag. en ganska lång dag imorgon haha.


aja men nu ska jag gå ha det bra och kommentera mycket.


ska försöka ta nya bilder på mig själv och lägga in på bloggen men det är lite svårt hmm     


men nu ska jag gå hejdå

Av Cecilia - 4 april 2011 19:41

hej idag har jag åkt slalom på idre fjäll, det var super roligt.


just nu så har jag spelat och jag ska nog snart gå och lägga mig tror jag.


Imorgon blir det väll att gå till skolan om jag inte blir sjuk så klart haha...


nej det vart ett kort inlägg men jag orkar bara inte skriva.


nu så ska jag läsa andras bloggar men kommentera gärna så kanske jag kan börja skriva lite mera på bloggen  men det vet jag inte än.


ha dte bra GODNATT

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards