Alla inlägg under oktober 2013

Av Cecilia - 24 oktober 2013 18:53

Hej just nu pratar jag med den bästa kusin vitamin, och så har jag hårfärg i håret just nu som jag snart ska gå och tvätta ur...:-)

Skriver mer sen, vi hörs:-)

Av Cecilia - 24 oktober 2013 10:58

Tjoo<3

Sen i Tisdags (tror jag) har mitt humör varit på topp<3:) Haft roliga dagar i skolan med mina SANNA vänner och lämnat dem falska bakom mig<3:) Finns inget bättre än att ha en vän som man kan berätta hur man mår för än att ha fler falska vänner som sprider det vidare...Så just nu mår jag bra:) Jag har det fortfarande lite svårt mellan några men det är privat så det tänker jag inte ta här:p:)

Just nu har vi rast och ska snart ha någon lektion där vi ska arbeta om världen...Bara för att det är FN men man slipper vanliga lektioner iallafall...!:) När jag åker hem så ska jag till särnaskolan och fråga min gamla lärare från 6-årsgruppen om jag kan få praoa i den klassen, hoppas på ett possitivt svar:)<3 Min ena lillasyster går i den klassen så det kan bli ganska kul att få se hur dem arbetar nu, för det var ju lixom 9 år sen man gick i den klassen :)<3

Nej nu ska jag vara med mina vänner! :) vi hörs :)<3

Av Cecilia - 22 oktober 2013 22:25

Tja, Tja!!!:)

Idag har jag städat lite på rummet och fixat iordning lite grejer inför imorgon...:)

Har några saker kvar i rummet, en hylla ska sättas upp på väggen och det ska förmodligen byggas en väg vid pumpen och lite annat!...;)

Har det lite svårt i skolan just nu, eller ja i skolan och på min fritid...

"Lita aldrig på någon du tror ska vara din vän för det kan sluta väldigt dåligt!
Gå efter ditt hjärta och bestäm dig för dem vänner du känner är bra...!:)

Det finns bara några få vänner som är äkta och många som är falska, har jag märkt...!

Ja bilden säger mycket!...Alla har vi våra olika tankar och alla gillar inte samma saker eller sorter av något..!

Nej nu ska jag sova och hoppas på en bra dag imorgon med mina äkta vänner <3

Sov Så Gott:)<3

Av Cecilia - 20 oktober 2013 15:15

Pratar på facetime med bästa kusin vitamin Emelie<3<3

Och så försöker jag föra över musik till telefonen :) men det går sådär :/

Aja var bara det hejdå

Av Cecilia - 20 oktober 2013 12:38

hej tänkte köra en höst tag för jag har typ inget att skriva om så Let´s start


1. Vilken höst trend är mest du exalterad över?

Svar: Röda Jeans och något snyggt linne med en kofta till


2. Vilken är din favorit höst skönhets produkt?

Svar: Typ gul/grön ögonskugga, mascara och rött läppglans


3. Vilken är din favorit höst dryck?

Svar:  Vet inte riktigt men typ coca cola, just nu iallafall!   


4. Vilken är din favorit höst doft?

Svar: Just nu har jag ingen speciell höst doft men det är väll när man kommer ut på morgonen och det är kallt ute, då brukar det vara en speciell doft som jag gillar...  


5. vilken höst trend hatar du?

Svar: mjukis kläder


6. Vad ska du vara för någonting på halloween i år?

Svar: har inte riktigt bestämt mig än men typ något läskigt


7. Vilken är din favorit höst låt?

Svar: Heartbreaker med Justin Bieber helt klart...   


8. Vilket är ditt favorit halloween godis?

Svar: Sura lakrits skellet huvuden   


det var dem frågorna och svaren men nu ska jag göra lite andra saker så vi hörs och störs hejdå! ;)

Av Cecilia - 17 oktober 2013 10:25

Hej...

Jag mår fortfarande lika dåligt som i tisdags, vet inte vad jag har åkt på men det blir inte bättre...imorgon har jag varit sjuk i en vecka, har säkert missat en massa i skolan som jag måste ta igen...:/

Jag ska till skolan imorgon för att jobba lite med sånt jag missat och sen ska jag till tandläkaren på förmiddagen, men vet inte riktigt om det blir en heldag i skolan p.g.a att jag inte är 100 % frisk än! :/

Just nu ser jag på film/serie och bara tar det lugnt...:) jag ser på min eba favoritserie "ghost whisperer"

Jag är på säsong 5 som är sista säsongen i serien sen ska jag nog börja se någon annan serie... Om någon har tips på någon bra serie så kommentera gärna!!

Nu ska jag fortsätta se men vi hör sen!!!

Hejdå!!!:)

Av Cecilia - 15 oktober 2013 07:28

Hola amigos!

Tyvärr så har man gått och blivit sjuk :( har världens tjockaste hals och halsont, huvudet sprängs snart och så har jag ont i magen typ hela tiden...

Har inte varit i skolan sen i torsdags så jag har missat rätt mycket....vet inte om jag ska dit någon gång i veckan, förutom Fredag men då ska jag till tandläkaren så om jag fortfarande är sjuk då så får jag antagligen vara i skolan och jobba med sånt jag har missat eller vara hos Farmor :/

Men nu så ska jag nog försöka sova lite, har inte sovit nå bra alls p.g.a att jag hostat hela natten...:(

Uppdaterar förmodligen under hela dagen med möjligtvis bilder...!

Ha det bra sålänge!

:(:(

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards