Alla inlägg den 24 januari 2018

Av Cecilia - 24 januari 2018 21:46

God kväll!
Som jag skrev tidigare idag så har jag inte gjort någonting idag. Inte heller nu på kvällen. Denna dag blev en återhämtar dag så att jag imorgon är igång igen och har orken till att göra något. Funderar på att gå upp lite tidigare imorgon då jag ska upp tidigt på fredag.
Pratar på facebook med Emma samtidigt som jag skriver detta :p

Jag har iallafall orkat ta en dusch nu på kvällen så nu känner man sig fräsch igen.
Ska alldelles strax bädda ner mig i sängen då jag knappt orkar hålla ögonen öppna. Ska nog titta lite på youtube sen sova.

Inte ofta som jag är trött på kvällarna men idag är jag extremt trött. Fattas bara att man lägger sig så blit man pigg. Vet redan nu att jag inte kommer somna före 00 iallafall för så är de varje kväll.

Men nu ska jag inte skriva nått mer onödigt utan vi syns igen imorgon.
Godnatt!

Av Cecilia - 24 januari 2018 16:02

Hej på er!
Idag är en sån där slö dag också. Har ingen ork i kroppen. Den har sagt ifrån igen. Känner mig varm och kalltsvettas så in i bomben. Magen lever ditt egna lilla liv och jag är trött konstant.
Har fått i mig lite gröt iallafall men verkar som magen inte vill behålla de.

Som ni då kanske förstår så har de inte hänt något intressant idag och kommer heller inte att göra. Ska mest bara vila och ta de lugnt. Kan inte planera att göra något heller när man inte mår bra.
På fredag blir de en tur till mora och tandläkarn. Efter jag varit där så ska jag springa in på dollarstore och köpa lite grejer som jag behöver och sen blir de att ta en promenad till gågatan där jag måste in på banken och fixa lite sen ska jag även gå in till polisen och kolla om mitt pass fortfarande fungerar då de varit med om en olycka och jag behöver mitt pass i Maj till en sak som ni får veta lite längre fram ;)
Ska även in på HM då jag har rabatt kuponger där så ska se om jag hittar något.

Mer än så har jag inte planerat utan jag tar dagarna som de kommer :)

Men hoppas iallafall att ni mår bra
Kram!

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards