Alla inlägg den 9 januari 2018

Av Cecilia - 9 januari 2018 19:17

La precis ut en bild på instagram med texten "vart tar tiden vägen?!"

Idag vet jag inte vad de är men jag tyckte att jag vaknade nyss och nu är det redan kväll? Klockan är snart 19:20 och jag känner att jag egentligen har en massa saker kvar att göra. Hade tänkt duscha, byta sängkläder osv men när alla barnen duschat klart så lär ju varmvattnet vara slut haha så får antagligen göra de imorgon bitti när jag vaknat om de inte sparar lite varmvatten till än haha.

Ni hittar mig med namnet cicci_1998 på Instagram så gå in och följ mig där. uppdaterar dagligen 1-2 gånger om dagen där också så in och följ :)


Jag får väl helt enkelt se vad jag hittar på nu den sista tiden innan läggdags. Har diskat inprincip hela dagen. tror jag satte på 3 fulla diskmaskiner totalt och diskade de större grejerna för hand. Nu är de lika fullt igen efter att vi ätit middag haha men de är egentligen Ebbas diskdag. Jag har bara varit lite snäll och diskat den disk vi hade haha. De var för de mesta stora kastruller osv som var smutsiga sen tidigare som inte blivit rena så ni behöver ju inte få någon chock och tro att vi har mycket disk haha ^^


Men nu ska jag försöka hitta på något då jag har energi kvar i kroppen konstigt nog. så ni får ha en fortsatt bra dag så hörs vi imorgon igen.

Godnatt!!


Av Cecilia - 9 januari 2018 13:45

Hej kära vänner!

Har suttit nu i en timme kanske och bara fixat med bloggen. Har lagt till den på några sidor så att vi kan bli fler än vad vi är som läser denna blogg :D

Jag menar inte att min blogg ska bli stor eller så men de hade ju varit kul. Men de jag vill komma fram till är att jag vill att vi ska bli fler här och att vi kan få de ännu bättre :D Hade jag inte haft er läsare hade jag nog inte fortsatt blogga. Ni kommer med så fina kommentarer och frågor samt annat också. Jag blir så glad av att se att ni är några som stannat kvar även fast bloggen legat nere under en tid förrut och att vissa av er som är kvar är sånna som stannat även fast jag varit borta. det är äkta läsare de <3


Idag har jag inte gjort så mycket utav den delen av dagen som gått. Har suttit här framför datorn och fixat men ska snart göra någonting annat för att ta en liten paus. Ska senare fixa utseendet på bloggen då de inte ser bra ut nu.

Hur vill ni att bloggen ska se ut? Kom med förslag :)


Nu tänkte jag kila iväg och slänga i disk i diskmaskinen. inte bokstavligen då haha men ska fixa en disk och sen får vi se vad som händer.

Hoppas ni får en fortsatt bra dag så hörs vi eventuellt ikväll

kram! <3



Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards