Alla inlägg under juli 2011

Av Cecilia - 25 juli 2011 12:06

Hello...!


idag vet jag inte vad jag ska göra...


ngn som har ngn ide vad man kan göra???  kommentera


aja nu så sitter jag vid datorn och läser lite bloggar...


ha det bra hejdå


Av Cecilia - 20 juli 2011 23:04

Hej!


nu är man tonåring, jippi!!!   


  En stor tjej, haha!!!


Nu kommer lite bilder på alla fina presenter som jag fick idag:


Av mamma och pappa så fick jag mycket kläder, hårfön, sminkbox, film pretty women här kommer bildern på dom sakerna:


          

     

Sen fick jag 500 :-  av Morgan och Fernando

 

sen fick jag 500:- av Ulla

 

från mormor så fick jag 100:- av mormor och 2 kort

 

från farmor så fick jag 200:-

 

av morfar och romana så fick jag 250:- men dom finns på kontot.


av fastrarna Jenny och Åsa så fick jag nagellack och nagelprydnad


 

Har jag glömt något så skriver jag det imorgon men jag tackar så jättemycket för alla presenter som jag fått idag...!!!   


nu ska jag gå och lägga mig så jag skriver mer imorgon, godnatt

Av Cecilia - 19 juli 2011 11:40

En dag kvar så är man tonåring...jippi...


kommer att längta och längta hela dagen på att det ska bli kväll så man kan sova och sen vakna med ett stort GRATTIS!!!


vad ska ni göra idag?


jag ska sälja stomp...


ha det bra hejdå


kanske slänger in ett litet inlägg imorgon om jag hinner haha.... hejdå

Av Cecilia - 17 juli 2011 12:54

hej nu är frågestunden avslutad!!!


tack till er som frågade mig saker, jag har svarat påå alla frågor



ha det bra hejdå

Av Cecilia - 12 juli 2011 18:16

kom igen nu


är det ingen som vill fråga ngt på min frågestund????



Fråga på nu...


hejdå

Av Cecilia - 10 juli 2011 11:39

FRÅGESTUND NR:2



NI VET SÄKERT HUR DET GÅR


TILL.



NI SKA FRÅGA MIG VAD SOM


HÄLLST OCH SÅ SKA JAG


SVARA PÅ FRÅGORNA.


DEN SLUTAR PÅ SÖNDAG


NÄSTA VECKA SÅ FRÅGA


PÅ NU, HAHA!!!


FRÅGESTUNDEN BÖRJAR


NU




10JULI - 17JULI


Av Cecilia - 9 juli 2011 18:19

Hej jag har hittat en annan mobil som heter:


Samsung S5230 + Comviq Start Art.nr: 142604

Här kommer en bild på hur mobilen ser ut och den är jättefin/söt, haha,,,


  


Den önskar jag mig när jag fyller år, hihi


Men men,,,


idag så har jag varit med Pappa på jobbet, det var ganska kul, haha


vad har ni gjort idag????


kommentera gärna!!!!!!!!!!


Av Cecilia - 8 juli 2011 21:31

Hej tänkte bara lägga in ett litet kvällsinlägg innnan jag ska gå.


imorgon så ska jag med pappa på jobbet och hjälpa han, ska bli kul.


Vad ska ni göra imorgon???


ha det bra hejdå...

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards