Alla inlägg under oktober 2012

Av Cecilia - 29 oktober 2012 23:30

Det har varit en rolig dag idag, men alla dagar har ett slut! ???

Nu ska jag sova godnatt!
Konstig får man vara!

Av Cecilia - 29 oktober 2012 09:47

Nu sitter jag och ser på tv! Sen ska jag vara med kusinerna! ???

Jag har typ inget att skriva om men jag skriver mer under dagen! ???

Jag bjuder på en bild på mig själv! Hejdå!

Av Cecilia - 17 oktober 2012 21:31

Godnatt allihopa!

Av Cecilia - 17 oktober 2012 21:31

Godnatt allihopa!

Av Cecilia - 17 oktober 2012 21:30

Godnatt allihopa!

Av Cecilia - 17 oktober 2012 17:34



FRÅGESTUND!


Nu ska jag ha frågestund och ni vet ju säkert redan hur det går till men jag kan skriva det endå!


ni ställer en fråga och jag svarar på den sedan när frågestunden är slut.


Frågestunden slutar måndag den 22 oktober 2012.


fråga på!!!


 

Av Cecilia - 17 oktober 2012 17:19

Hej!


Jag vet att jag inte har skrivit på jättelänge nu men jag har varit i skolan och så har jag inte haft orken att skriva, men nu när jag har appen på min mobil så ska jag försöka att skriva lite oftare.


Jag ska försöka att sammanfatta allt så att det inte blir ett jättelångt inlägg för då är det nog ingen som orkar att läsa allt.  


Jag har varit ute hos robban i fulufjällsbyn välldigt mycket nu. vi har varit där nästan varje helg, men det har endå varit ganska roligt.


sen har vi tagit skolkort, och jag tror att skolkortet vart ganska bra i år. jag har inte fått se det en för dem har inte kommit men dem kommer väll någon gång snart.  


jag kan inte komma på vad jag har gjort men jag tänkte ha en frågestund på bloggen som jag öppnar efter det här inlägget.


idag så har vi inte gjort så mycket i skolan, det har varit det gamla vanliga.

Snart så får vi höstlov och jag längtar värkligen för då kommer våra kusiner upp!(kanske)

det ska bli såå...roligt. längtar värkligen!  


har inge mer att skriva om men jag kan skriva ett inlägg i kväll, hej då.

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards