Alla inlägg under augusti 2011

Av Cecilia - 19 augusti 2011 13:04

hej nu blir det frågestund igen



Fråga på bara


  

den håller på tills på måndag så ni har helgen på er.


börja att fråga

hej

Av Cecilia - 19 augusti 2011 13:03

hej jag ville bara tacka fastrarna Jenny och Åsa för kläderna Tack!!!


jag har använt en del av kläderna redan och dom passade jättebra...


ha det bra...hejdå

Av Cecilia - 15 augusti 2011 11:46

Halloo


har precis gjort en bild på picnik.com som jag tänkte lägga ut. den är på mig och min mamma...


här kommer den:


 

VART DEN BRA??? kommentera om den vart bra..


jag tyckte att den vart fin...


nu så ska jag spela lite men jag skriver kanske senare..

hejdå

Av Cecilia - 9 augusti 2011 20:57

Hello!!!


Sorry att jag inte har skrivit på länge men jag har haft lite fullt upp hela sommarlovet. Jag har typ jobbat på två ställen. Jag har sålt stomp och så har jag varit med Pappa på hans jobb. Jag har ju så klart varigt med kompisar också. Fylla år är det bästa jag vet, jag fick en massa kläder när jag fyllde år och pengar. Men snart börjar ju skolan igen och då kan man ju kanske inte ha så roligt om man har en massa läxor att göra. Jag börjar ju i högstadiet så jag kommer att ha en massa läxor Men det ska endå bli rolit för jag får en massa nya lärare och nya böcker i alla olika ämnen som jag kommer att ha. Mitt sommarlov har varit jättekul. Vi har badat i poolen och det kommer vi att göra flera gånger. Vi har inte haft det så varmt men sommarvärmen kommer till oss i September så det är bara att vänta!!! Jag kan ju passa på att berätta lite om vad jag gjorde i söndags. Vi hade planerat en dag i älvdalen. Det skulle komma karuselleroch en massa andra saker dit. Men när vi kom dit så var det ingenting där. Det var helt tomt, inga karuseller eller någonting annat. Vi bestämde oss då för att åka till Mora. Det finns ett lekland där som vi åkte till och hade jätteroligt. Efter några timmar där så åkte vi hem. Det var en jätterolig dag och på måndagen så sov jag väldigt gott. Idag så har jag varit med Pappa på jobbet. Vi städade 6 stugor. Det var ganska jobbit.

 

Vad har ni gjort under erat sommarlov??? kommentera

 

vart ett långt inlägg idag haha hejdå bye bye

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards