Alla inlägg under februari 2013

Av Cecilia - 25 februari 2013 17:21

Hej!


just nu sitter vi vid datorn!


En kompis till mig ska sova hos mig i två dagar! ska bli superkul...



jag har inget att skriva om men bara för att uppdatera så skriver jag lite!!!


ha det bra hejdå

Hej

Av Cecilia - 24 februari 2013 12:28

Hej!


Idag har jag varit ute och åkt snowboard, det var ganska roligt fast det gjorde lite ont i benet :(


Idag vet jag inte vad jag ska göra, men jag hittar säkert på ngt!!! xD


Det är soligt ute och ganska varmt typ +5 grader.


Nu pratar jag med Emelie via facetime!!! <3<3


Aja jag skriver mer under dagen, hejdå

Av Cecilia - 23 februari 2013 21:38

hej!


nu pratar jag med Emelie igen via facetime!!!! Fast vi säger inte så mycket, haha :)


Idag har jag varit ute! det var ganska varmt och soligt så det var skönt väder!!! :)

sen så har jag skadat mitt ben så jag har ganska ont i det nu, men inte lika mycket som förut! :):)


Nu så ska jag fortsätta att  prata med Emelie och sen typ om en stund ska jag gå och lägga mig!! :) Jag är supertrööt. Det har varit en lång dag idag för mig och endå har jag inte gjort så mycket! :)


Aja nu ska jag fortsätta prata men jag kanske skriver ett sista inlägg sen!!!


ha det bra hejdå

Av Cecilia - 22 februari 2013 22:28

Hej nu är det äntligen kväll!!!


det har varit en lång dag idag, med en massa bussåkande och lite shopping!


just nu pratar jag med Emelie via facetime. Vi har pratat i typ 1 timme och 35 minuter snart!!! <3<3  


jag hoppas att dem kan komma till oss på lovet för jag vill verkligen träffa dem. <3<3


aja nu ska jag fortsätta prata, ha det så bra hejdå

Av Cecilia - 22 februari 2013 10:43

Nu sitter jag och några från familjen hos tandläkaren i Mora. Jag ska till ögonoptiken sen för att jag börjar se dåligt :(

Nu ska vi bara vänta en stund på att dem ska få komma in!

Skriver mer sen och då kommer bilder med!
Ha det bra så länge hejdå

Av Cecilia - 22 februari 2013 10:42

Nu sitter jag och några från familjen hos tandläkaren i Mora. Jag ska till ögonoptiken sen för att jag börjar se dåligt :(

Nu ska vi bara vänta en stund på att dem ska få komma in!

Skriver mer sen och då kommer bilder med!
Ha det bra så länge hejdå

Av Cecilia - 19 februari 2013 08:21

Hej!
Om typ 20 minuter ska jag gå till min musiklärare och sjunga! Jag får hoppas att det går bra. ;)

Idag ska jag praoa igen! Ska bli jätteroligt. Efter det så ska jag åka hem och då kanske jag är med ngn kompis eller ngt! Jag får se ;);)

Just nu är jag i skolan och väntar på att klockan ska bli 08:40.
När jag har sjungt så går jag hem till Farmor för jag vill inte sitta och på skolan sen och vänta i 45 minuter till! ;)

Jag skriver mer under dagen, men nu ska jag typ spela på mobilen eller ngt.

Hörs sen hejdå!

Av Cecilia - 18 februari 2013 20:41

kom med tips på vad jag ska blogga om för jag har nästan tappat bloggintresset för jag inte har ngt att skriva om. Så ni som inte vill att jag ska sluta blogga, skriv en kommentar med tips.


ha det bra hejdå

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards