Alla inlägg under november 2011

hej

Av Cecilia - 4 november 2011 11:39

hej!!!


jag och Felicia var uppe till typ 01:45 i natt. vi låg och pratade hela tiden men sen så vart vi trötta.


idag så gick vi upp klockan 09:33 tror jag.


när vi hade ätit frukost så åkte alla hem och jag satte mig vid datorn haha.


nu så ska jag läsa lite bloggar och sen kanske jag spelar något jag ver inte.

vad ska ni göra idag då???


jag vet inte vad jag ska göra, men jag hittar väll på något antar jag.

aja men ha det bra nu hejdå

Av Cecilia - 3 november 2011 22:30

hej nu är det äntligen kväll, hihi


vi har varit ute typ hela dagen idag men vi har gått ut och in hela tiden.


nu så ska jag läsa andras bloggar sen vet jag inte vad jag ska göra.


imorgon så kanske jag skriver igen men nu så ska jag varainne på andras bloggar så vi hörs sen. ha det  bra hejdå. <3<3 :-)

Av Cecilia - 3 november 2011 17:52

hej!!!


tiden går ganska fort när man har någon att vara med.


idag så har vi varit ute nästan hela dagen.

 vi har sprungit in och ut så det har varit full rulle här hela dagen, hihi


vad har ni gjort idag?


hoppas att ni kommenterar ha det bra hejdå.


Av Cecilia - 3 november 2011 11:08

HEJ!!!!!!!


Hej jag ska gå ut nu men jag skriver igen när jag kommer in.


ha det bra hejdå.

Av Cecilia - 1 november 2011 15:58

hej allihopa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!


jag tänkte slänga in ett litet inlägg lite snabbt för sen ska jag gå ut med min lillebror mathias och kanske dom andra om dom vill.


idag så har jag inte gjort så jättemycket. jag har suttit vid datorn nästan hela dagen. ikväll så ska jag se på tv och sotta vid datorn tror jag.


imorgon så kommer morfar till oss!!! JIPPI!!!!!!


aja men nu så ska jag gå ut. ha det bra hejdå

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards