Alla inlägg den 22 januari 2018

Av Cecilia - 22 januari 2018 15:06

Denna dag började inte som man tänkt sig.
Idag tänkte jag gå upp i tid för att honna fixa allt jag ville få klart men jag vaknade med sprängades huvudvärk, en igentäppt näsa och frossa.
Jag har sovit rätt så bra inatt men att jag skulle bli sjuk idag hade jag inte räknat med. Mitt alarm ringde kl 8 imorse. Jag stängde då av de för att gå upp men somnade om igen och vaknade vid 13:00 av att jag knappt kunde andas.

Jag har mest bara suttit nere med familjen och tagit de lugnt. Var ut och tog friskluft en stund för att bli lite piggare. Är rätt så pigg i kroppen men huvudet känns tungt och så. Hoppas de går över snart.

Har även hunnit ringa till idre fjäll då jag tänkte jobba i helgen. De skulle höra av sig på onsdag om hur de blir. Kanske inte behövs någon hjälp just då men de märks.

Annars så gör jag inte så mycket. Har precis kommit upp på mitt rum och lagt mig i sängen för att skriva detta inlägg. Ska gå in i dushen om en stund och ta en varm dusch. Nu vill man ha badkar så man kan ligga och bara slappna av.

Hoppas iallafall att ni får en bra dag och att ni mår bra!
Kram!

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards