Alla inlägg under mars 2012

Av Cecilia - 30 mars 2012 18:25

Hej!


jag har nämligen bytt blogg till en annan så ni vet. jag tänkte lägga ut den andra blogg-addressen så ni kan gå in på den istället, för jag kommer inte att skriva på den här bloggen längre.


Här är addressen till min nya blogg:


http://ceciliaem.wordpress.com/


nu hittar ni mig där!


hoppas att ni kommer och läser den hej då

Av Cecilia - 9 mars 2012 18:46

hejsan sitter just nu och tittar på TV. Det började just Amigo nu och sedan kommer mitt favorit-program Wild kids!


Så nu sitter Ebba och kollar på min tv på Amigo och jag kollar dit ibland. xD


 


hittade ingen bild på wild kids men det funkar nog endå.


nu så ska jag spela något men jag kanske skriver lite senare


hejdå


xoxo cecilia

Av Cecilia - 7 mars 2012 20:58

nu så går jag till sängs. ska till skolan imorgon så jag måste gå och lägga mig nu för jag är trött.


godnatt!!! allihopa kram

Av Cecilia - 7 mars 2012 20:17

sorry för dålig uppdatering. har typ inte haft orken att skriva eller så har jag haft annat att göra. men nu är jag igång igen. Jag tänkte försöka att få till fler bilder somjag kan ladda upp nu men jag har ingen på gång nu tror jag.


imorgon så har vi ingen bäbis kvar i huset längre! Min älskade lillasyster Sophie fyller 1 år i morgon.


grattis gumman

just nu ser jag på 112 på liv och död på tv:n och det ska jag fortsätta med nu men jag kanske skriver ett kort inlägg innan jag stänger av. ha det bra hej då

Av Cecilia - 7 mars 2012 19:36

Hej tänkte ge er två tips på böcker som jag tycker är välldigt bra!


här kommer ett tips på en bok!


 

"Vad mina vänner inte vet"

 

"Vinterlovet segar sig fram för Sophie som är ensam kvar i stan. Bästa vännerna har åkt på semester med sina familjer. Men så händer något... På en bänk på konstmuseet börjar skolans ärkenörd Murphy småprata med Sophie och innan hon förstår hur det kunde hända, ses de varje lovdag - åker skridskor på sjön, tecknar på kafeer, klär julgranen hemma hos Murphy. Sophie försöker med alla medel att värja sig mot Amors tusen pilar. För inte kan hon väl vara kär i den där tönten? Eller kan hon? Och vad ska kompisarna säga?"


Det får du veta när du läser boken.


här kommer en bild på hur boken ser ut:


   vad mina vänner inte vet del 1


hoppas att ni läser den någon gång.


om ni vill att jag ska fortsätta att ge boktips så får ni kommentera om ni vill det.


kram

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards