Alla inlägg under april 2013

Av Cecilia - 29 april 2013 14:19

Hola
Just nu är jag i skolan och har rast! Vi ska snart ha so, det är ganska tråkigt för vi jobbar bara med frågor och kollar på nyheter :(

Sen när jag kommer hem ska jag typ sitta vid datorn, äta nånting sen hittar jag på något annat:)

Nu kommer läraren så nu måste jag gå! Ha det bra
Woop Woop

Av Cecilia - 26 april 2013 22:18

hej!


just nu har jag super tråkigt. vet inte vad jag ska göra, eller vad jag ska skriva så kom med tips på bra saker!


nu ska jag typ gå och sova snart tror jag! Är ganska så trött, men ja vi får väll se hur jag gör!


aja hade bra, godnatt


hejdå

Av Cecilia - 26 april 2013 19:22

hej jag ville bara säga att jag är avis på alla er som varit på Justin Biebers konsert! Jag ville också dit, men hade ingen biljett :(


 

Min Bästis Frida var där och jag kan inte fatta att hon har sett honom!!!!!


det finns en sak som jag stör mig på, det är dem som säger att dem "hatar" Justin Bieber, men hur kan man "hata" ngn man inte känner? tänk på den som faktiskt gillar honom, dem blir nog inte så glada när dem hör ngn söga sånna saker.


aja nu ska jag se på film (tror jag) ha det bra hejdå

Av Cecilia - 22 april 2013 18:51

hej nu var det ett tag sen jag skrev men jag har inte orkat och så har jag inte haft ngt att skriva och det har jag typ inte nu heller.



Idag var jag i skolan till typ 11 sen åkte jag hem för jag hade huvudvärk och ont i halsen och jag har fortfarande ont i halsen, men jag hoppas att det blir bättre snart.! :)


Idag är också Justin Biebers konsert! Jag hade görna gått om jag hade en biljett men jag hade ingen så jag får se bilder som Frida kommer ta...<3 konserten börjar om 6 minuter och jag kan bara inte fatta att han är i Sverige!!!!!!!.........



Nu ska jag sms:a frida och se hur det går, sen ska jag läsa bloggar och annat, men jag skriver kanske sen. hejdå







Av Cecilia - 5 april 2013 22:01

 Let your dreams come true! 


Av Cecilia - 5 april 2013 19:45

hejsan!


nu har jag och Ebba varit ute och fotat i typ 1,5 timme   


Här kommer några bilder:

Jag...

 


Vi gick till skolan en snabbis och tog kort där...

 


När vi kom hem så var vi ute på gården och fotade...

 


tog kort när jag hoppade upp..

 


En vårpuss till er...   

   


det var dem bilderna. Kommer mer imorgon då vi säkert går ut igen och fotar mer...

Tar kanske kort på katterna och kanske några hästar...


ha det bra, hejdå

Av Cecilia - 5 april 2013 16:57

SENASTE
Mobilsamtalet: ringde Mamma senast.
 
DINA TRE..
Favortifärger: svart,vit,lila
Favoritplagg: jeans leggings och vitt/svart linne
Favoritämnen: bild och idrott
 
HAR DU NÅGONSIN
Brytit av en penna: Ja   
Förlorat någon som betydde mycket: inte vad jag kan komma på
Varit i New York: nej
 
I ÅR HAR DU
Lärt känna en ny vän: Ja såklart
Skrattat så du börjat gråta: hm...tror inte det...
 
OM DIG
Ditt namn: Cecilia
Stjärntecken: kräftan
Kille eller tjej: tjej  
Ögonfärg: typ ljus grön
Favoritmat: Pizza
Hårfärg: blond från grunden men brunett nu! 
Långt eller kort : Lång
Längd: 165 cm
Mellannamn: Anjelica, elisabeth
Pearsings: Örhängen
Tatueringar: Nepp
Höger eller vänsterhänt: Vänsterhänt!
 
DINA FÖRSTA Bästa vän: Frida
Sporten: Gått på fotboll men slutat. Spelar bandy ibland!
 
 
Kopierat denna ifrån
 
läs gärna hennes blogg!
 
ha det bra hejdå

Av Cecilia - 5 april 2013 16:42

Idag är ingen vanlig dag för det är Elin Höglunds 14 års dag HURRA HURRA HURRA


Idag fyller denna sötnos hela 14 år!

 


Om ni vill så kan ni kommentera "Grattis" i kommentarsfälltet så blir Elin

super glad!



Jag hoppas att du får världens bästa födelsedag med fin fina presenter och fika!


Grattis igen Elin på din födelsedag!   

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards