Alla inlägg under juli 2016

Av Cecilia - 10 juli 2016 19:42

Blir nog ingen mer pizza på ett tag iallafall. Åt pizza på våran pizzeria här i särna igår kväll och inatt vaknade jag upp av att jag mådde illa som bara den, somnade om i cirka 1 timme sen fick jag springa på toa, kan säga så här, de kom från båda hållen... Har vart sängliggandes hela dagen. Har fått i mig lite mat nu på kvällen och har även fått behålla det så nu får vi se hur mycket sömn det blir inatt.
Just nu iallafall så ligger jag kvar i sängen och kikar runt på kläder. Ska beställa lite nytt när lönen kommit. Sånt som verkligen behövs :)

Ni får ha en bra kväll då höörs vi!

Av Cecilia - 6 juli 2016 23:47

Har haft 2 underbart lediga dagar. Familjen har vart i sommarstugan, vi åkte hem igår och då träffade jag frida nästan direkt och de slutade med att hon sov hos mig så de var mys. Sålde sedan lite stomp för att få in lite extra lira lixom...nu på kvällen har mamma klippt mig så nu har jag axel långt hår. Från att ha haft långt hår som gått ner över halva ryggen till axel långt hår, ja de va stort steg men de slitna behövde försvinna så nu är jag "kort hårig". Färgade även håret för att jag skulle få en lite mer sammahängande färg då jag hade brun ombré innan. Bilder kommer kanske imorgon då de var mörkt när jag skulle ta kort :p

Nu ska jag bara se klart filmen och sen sova men godnatt på er <3

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Skapa flashcards