Alla inlägg den 30 januari 2018

Av Cecilia - 30 januari 2018 22:29

Hej på er!

Tänkte bara uppdatera er lite snabbt innan jag går och lägger mig.

Har hunnit måla klart allting nu inne på toaletten och även målat spegeln. Imorgon är de bara småfix kvar och sen är allting klart ÄNTLIGEN!!!

Som jag kämpat men de blir fint i slutändan såklart. 

Bilder kommer när allt är klart och tillbaka skruvat ofcourse. 

De är de jag har planerat inför imorgon iallafall sen ska jag sätta mig ner och maila lite företag angående lite grejer som jag inte kan ta upp här men som ni kommer att märka av lite senare ;) 


Men nu ska jag byta om till sovkläder och sen lägga mig ner och sova :) 

Hoppas ni haft en bra dag

kram!

Av Cecilia - 30 januari 2018 12:58

Hej!

Vad händer för er idag?

Jag har iallafall hunnit med att måla en omgång inne på toaletten. Målade 3 väggar så nu har jag bara en kvar att måla sen ska jag gå ner till byn och köpa en pensel så att jag kommer åt alla lister och bakom rören och lite så sen ska jag nog måla på en omgång till och sen lär de nog vara klart där inne. Sen är de bara spegeln kvar att måla och fixa lite annat smått där inne sen ska allt upp på väggarna igen. Hoppas de blir bra sen. Ska köpa lite dekoration in dit också. lite väggdekorer och lite så.


Jag testade även att göra hemmagjord avfärgning igår med c-vitamin och lite annat smått och gott. Man använder sig av sånt man oftast kanske har hemma så de var perfekt. Mitt svarta hår gick till att bli mörkbrunt så de funkade faktiskt :D

Ska köra en omgång till idag med de så att resten av färgen försvinner. Imorgon blir de att lägga i en blond färg i håret för att ljusa upp de ännu mer är de tänkt iallafall. Får se hur resultate blir haha. 


Men nu ska jag fortsätta måla sista väggen och sen äta lunch men hoppas ni får en fortsatt bra dag.

kram!

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards