Alla inlägg under januari 2013

Av Cecilia - 31 januari 2013 07:58

Just nu sitter jag på bussen på väg till skolan. Vi är snart framme!

Idag så vet jag inte vad jag ska göra men jag hittar nog på något

Ha det bra, hejdå

Av Cecilia - 31 januari 2013 07:58

Just nu sitter jag på bussen på väg till skolan. Vi är snart framme!

Idag så vet jag inte vad jag ska göra men jag hittar nog på något

Ha det bra, hejdå

Av Cecilia - 29 januari 2013 19:26

Hej!

Jag tänkte svara på lite frågor som en person har ställt till mig...


1. Vilken årstid tycker du mest om och varför?

Jag tycker mest om sommar för att det är varmt ute och inte så kallt som det är nu på vintern.

Och för att jag fyller jag år på sommaren!   


2. Hur ofta har du möjlighet att rida?

Jag rider nästan ingenting, men när jag rider så är det mest på sommaren!


3. Är du medlem på Facebook?

Nej, det är jag inte!


4. Vad tycker du mest om hos dig själv?

Jag tycker mest om mitt hår!


Det var dem frågorna!

Hoppas att svaren blev bra



Ha det  bra, Hejdå

Av Cecilia - 28 januari 2013 16:36

Hej idag så har jag bara suttit vid datorn. jag gick aldrig till skolan för att det är magsjuka här..:-)


jag har inget att skriva om men jag  har ju haft lite dålig uppdatering nu, men jag vet ju inte vad jag ska skriva om så ni får komma med tips!!



KOMMENTERA TIPS TILL MIG!!!!!


hejdå

Av Cecilia - 25 januari 2013 22:16

Jag har haft lite dåligt uppdatering den här veckan och det är för att jag har varit med vänner hela veckan och så har jag haft läxor, ni fattar nog...;) xD

Idag så har jag varit i skolan och sen när jag kom hem så var jag med några vänner, vi hade jätteroligt ;););)

Imorgon så ska jag äta GODIS...!!!!
Och så ska jag kanske vara med ngn vän eller bara vara hemma, jag vet inte! ;)

Nu så ska jag sova!
Godnatt

Av Cecilia - 25 januari 2013 22:16

Jag har haft lite dåligt uppdatering den här veckan och det är för att jag har varit med vänner hela veckan och så har jag haft läxor, ni fattar nog...;) xD

Idag så har jag varit i skolan och sen när jag kom hem så var jag med några vänner, vi hade jätteroligt ;););)

Imorgon så ska jag äta GODIS...!!!!
Och så ska jag kanske vara med ngn vän eller bara vara hemma, jag vet inte! ;)

Nu så ska jag sova!
Godnatt

Av Cecilia - 18 januari 2013 07:40

Hej!
Nu så sitter jag på bussen på väg till skolan... Jag börjar inte förns 08:20 och vi kommer fram cirka 08;00 så då är det bara att vänta ;) xD

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men det kommer jag säkert på sen!

Jag skriver mer sen, hejdå

Av Cecilia - 14 januari 2013 17:10

Nu är frågestunden slut! <3


Tack så jätte mycket för alla fina frågor...


hoppas attni blev nöjdamed svaren!


ha det bra hej då

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards