Alla inlägg under juni 2013

Av Cecilia - 22 juni 2013 13:16

Hejsan Svejsan!

Det blev en lång dag igår med dans, god mat och roliga stunder med familjen<3

Vi dansade runt våran midsommarstång här i Särna, sen åkte vi hem och åt mat och sen cheesecake som alla älskar:)

Vi hade gjort en egen midsommarstång som vi dansade runt på kvällen

IDAG:
Idag vaknade jag runt 10 och då gick jag upp och åt frukost sen har jag bara kollat runt på mobilen och typ kollat lite på tv!

Det är inte så bra väder ute idag så jag ska nog se på någon film och kanske sitta vid datorn (skriver från mobilen nu) och spela något!

Bjuder stort på en bild på mig som jag tyckte blev ganska bra!

Ha det bra hejdå

Jag!

Särnas midsommarstång

Av Cecilia - 13 juni 2013 10:35

Hej jag vet att jag inte skrivit på länge men jag har inte suttid ngt vid datorn, fast jag har ju haft min mobil så jag kunde ju ha skrivit från den men aja n skriver jag ijallafall från mobilen. Vi sitter och ser på en jättetråkig film :( vi ska gå och äta korv med bröd 11.30 och sen ska 9:an spela fotboll mot lärarna. Jag längtar tills nästa år då vi får möta dem!!!!!:):)xD

Ha de så bra så hörs vi hejdå

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards