Alla inlägg under maj 2010

Av Cecilia - 31 maj 2010 17:04

hej idag så har jag bakat marängtårta i skolan på hemkunskapen det var ju sissta gången.

hoppas att allt är bra med er som tittar på min blogg.

kommentera gärna.

 

Av Cecilia - 29 maj 2010 17:44

 

hej idag har jag hoppat studsmatta

och fått så ont i ryggen.

sen har jag handlat med mamma och mathias.

sen har jag suttit vid datan.

hej då kramizar från mig.

tja

Av Cecilia - 25 maj 2010 16:48

hej jag har inte bloggat på länge men jag har inte haft så mycket tid för jag har varigt med mina syskon.

idag har inte hänt så mycket men jag har varigt i skolan för nu så är jag bättre.

vi har fått en basketkorg och sen så har robban bykt en satt nu så har vi två st.

sen har jag bara varigt hemma.

när jag kom hem så skulle vi åka och handla.

vi ska få en stutsmatta den hära veckan kanske.

hej då

hej

Av Cecilia - 20 maj 2010 14:31

hej jag är bättre nu men jag vet inte om jag ska  till skolan imorgon ändå.

nu så ska jag gå ut med  min lillasyster ebba och göra något.

hej då jag skriver mera senare.

Av Cecilia - 20 maj 2010 09:01

Hej idag kommer jag nog inte göra så mycket.

Jag kanske går ut nät mina syskon kommer hem.

Igår var det jätte varmt ute.

det var soligt och 23 plusgrader sommarväder tyckte jag att det var men det kommer nog att bli varmare sen i sommar.

Nu så är det ju bara vår.

en varm vår.

hej då  

Av Cecilia - 19 maj 2010 10:17

Hej idag så är jag hemma från skolan för att jag vart försyld i förregår  

Jag hoppas att jag blir frisk snart.

Jag har bara sätt på teve nu på morgonen.

Jag gick upp klockan sju för att jag inte kunde sova och för att jag är såå försyld.

Idag så ska jag bara ta det lugnt .

jag har bara ritat och kollat på teve så jag har inte gjort så mycket.

hoppas jag blir frisk snart så att jag kan gå till skolan igen.

Nu så ska jag se på teve.

jag kenske skriver mera senare.

KRAMIZAR FRÅN MIG.

Av Cecilia - 18 maj 2010 16:47

hej idag har jag inte gjort så mycket.

jag är jätteförsyld och hostig men det blir nog bättre snart.

hoppas jag.

jag har inte så mycket att skriva så jag ska inte skriva mera nu.

kramizar cecilia.

Av Cecilia - 17 maj 2010 18:04

hej!!!

idag så har jag varigt i skolan.

första timmen hade vi svenska.

Andra timmen so.

Tredje timmen svenska igen fasst i en timme och tjugo minuter ett ganska långt pass men men.

sen hade vi lunch då så fick vi pyttipanna det var äkligt.

efter det hade vi engelska då så skulle vi berätta om heljen fasst på engelska så klart.

sen hade vi bild det var ganska tråkigt för först så gick jag på biblioteket och lånade böcker sen så läste jag lyckoslanten det är en tidning.

se läste  jag lassemajas dektektivbyrå(stavning)

sen slutade jag med att gå till bussen och vänta på den i tjugo minuter.

när jag komm hem åkte jag till kören där vi sjunger en massa sånger och leker lekar.

nu sitter jag och chattar med min kussin men jag skriver mera imorgon.

hej ¨å

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards