Alla inlägg den 23 januari 2018

Av Cecilia - 23 januari 2018 17:39

Hej kompisar!

Idag mår jag lite bättre äntligen. Jag är lite slö än i kroppen men jag har ingen huvudvärk längre och jag känner mig utvilad. Har fortfarande svårt att somna på kvällarna. Igår la jag undan mobilen vid 23:30 men somnade inte förens ca 2 timmar senare. Låg bara och blunade men föll aldrig in i någon djup sömn. Får se hur de blir inatt. 


Idag har jag inte gjort så speciellt mycket. Jag har fixat till bilderna som jag har på min vägg och satt upp de sen har jag handlat lite med Robban. 

Nu på kvällstiden så har vi ätit middag och bara tagit de lugnt. De blev korv och pommes. De är inte direkt min favorit mat men åt lite grann iallafall. 


Imorgon blir de till och fixa nytt utseende här på bloggen och byta ut lite färger osv. Har ni något tips på hur de kan se ut?

Jag vill egentligen fixa en header till bloggen men jag vet inte hur man gör haha så om någon av er vet så får ni gärna kommentera de så kontaktar jag dig på något vis. Så släng in en kommentar i detta inlägg om ni vet hur man gör så försöker vi fixa de tillsammans. Om inte annat så kan ni också maila mig på 

ceciliaessenmoller@hotmail.com

Ifall ni inte vill skriva här hur man gör och om ni har några funderingar kring någonting eller bara vill ta kontakt med mig så går de bra att maila mig. 


Annars då. Hur har eran dag varit? 

Kommentera!


Som sagt så har jag inte gjort så mycket idag men dagen är inte slut än så ska försöka hitta på något innan jag går till sängs om några timmar. 


Men tills vi ses igen så får ni ha de så bra!

kram!

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards