Alla inlägg den 21 januari 2018

Av Cecilia - 21 januari 2018 11:52

Hur mår ni idag?
Jag mår bra. Lite täppt i näsan men de brukar gå över under dagen.

Startade min dag med att dricka 2 koppar kaffe och äta en macka.
Var även ut med hunden en sväng innan frukosten.
Solen lyser så fint idag men de är kallt. Det är -18 grader ute men känns inte.

Tycker de är så fint när solen lyser över trädtopparna såhär på vintern :D

Vad tycker ni om vintern?
Jag gillar vintern när de är fint väder som idag. När solen skiner och de är kallt men inte för kallt. Riktigt skönt att bara sitta ute i solen med en varm kopp kaffe och bara ta de lugnt.
Får se om vi kanske grillar korv senare idag. Vore väldigt gott med lite grillat ;)

Men nu ska jag fixa lite här hemma så hörs vi ikväll eller imorgon igen :)

Kram!

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards