Alla inlägg under november 2010

Av Cecilia - 20 november 2010 16:45

  hej nu var det ganska länge sen som jag skrev.


Jag har varigt sjuk och sen varigt i skolan.

har inte hunnigt att skriva så mycket då hihi:)


nu är jag mycket bättre.

jag gick till skolan i torsdags så det vat ganska roligt eller det var jätteroligt så klart.

jag hade ju inte träffat vännerna på länge.


Nu så sitter jag och läser lite bloggar.

Passar på nu när jag inte har läst på länge.


Jag har ätit tårta nyss för Erika fyllde tre år i måndags.


Hon hade lite otur endå för hon blev magsjuk mitt när hon fyller år din lilla stackare.


tur att du är frisk nu satt man kan gossa med dig hihi


Nu ska jag spela men kanske skriver ikväll eller senare.


hej då kommenetera



Av Cecilia - 20 november 2010 16:45

  hej nu var det ganska länge sen som jag skrev.


Jag har varigt sjuk och sen varigt i skolan.

har inte hunnigt att skriva så mycket då hihi:)


nu är jag mycket bättre.

jag gick till skolan i torsdags så det vat ganska roligt eller det var jätteroligt så klart.

jag hade ju inte träffat vännerna på länge.


Nu så sitter jag och läser lite bloggar.

Passar på nu när jag inte har läst på länge.


Jag har ätit tårta nyss för Erika fyllde tre år i måndags.


Hon hade lite otur endå för hon blev magsjuk mitt när hon fyller år din lilla stackare.


tur att du är frisk nu satt man kan gossa med dig hihi


Nu ska jag spela men kanske skriver ikväll eller senare.


hej då


Av Cecilia - 8 november 2010 19:59

Hej nu så är jag äntligen klar med pusslet som jag har byggt.

Det tog en evighet men jag hann ta lite bilder på det så dom lägger jag upp här:


  det är ett ganska stort pussel och ganska svårt att bygga!!!

Nu så ska jag snart gå och lägga mig för jag ska till skolan imorgon.

nästan alla tycker att skolan är gätte tråkig men jag älskar skolan.

det är för att man får lära sig saker och man får träffa kompisarna som man inte har träffat på länge eller igallafall inte jag.

nu ska jag gå och lägga mig men skriver kanske en annan dag.

godnatt min skatt


hej då   

Av Cecilia - 5 november 2010 17:23

hej skriver igen för jag har jätte tråkigt.

vet inte vad jag ska skriva om men skriver så mycket jag kan komma på.

jag sitter och chattar med min kusin på msn sen spelar jag lute och lyssnar på låtar.

ska äta nu men jag kan skriva när jag kommer tillbaka igen.

hej då

Av Cecilia - 5 november 2010 11:18

hej idag skulle jag ju lägga ut bilder på kladdkakan som jag bakade förrut.

bilden kommer här:


den blev jättegod:)                                         hej då  

Av Cecilia - 3 november 2010 20:07

Hej!!!!


Idag har jag haft tråkigt hela dagen.

Jag har bara varigt ute med Mathias och spelat bandy men den skulle han till en kompis och leka så då fick jag tråkigt.

Ebba var också hos en kompis och lekte men Cilinne,Erika,Mikaela och Robin var hemma.

Mikaela har varigt överallt och klättrat och varigt sur.

Erika har nästan varigt vid mammas dator hela tiden och spelat.

Hon vart sur när Mikaela och Cilinne kom och tryckte hela tiden satt hon inte kunde spela.

Jag har nästan bara varigt på mitt rum hela dagen.

Det första jag gjorde när jag vaknade var att titta på klockan.

Den var 08:45.

Då satt jag mig och byggde pussel enda tills jag hörde att det stampade på trappan.

Det var våran granne som kom och stampade på trappan medans han plingade.

Jag sprang ner för trappan för att han inte skulle väcka mamma men det hade han redan gjort eller mamma var redan vaken men jag sa att hon sover endå.

När våran granne Evert hade kommit in så satt han sig på en stol men han tyckte att det vart lite kallt så han satt på lite ved i våran vedspis satt det skulle bli varmare men jag var uppe när han gjorde det.

Jag har nästan bykt klart mitt pussel med 1500 bitar men när jag har gjort det så kan jag ta kort på det och lägga in på bloggen så får alla läsare se vilket stort pussel det är.

Jag har ett pussel med 104 bitar som jag lade klart på 5 min.

Ett ganska enkelt pussel men det är inte så konstigt.

Sen kanske jag ska köpa ett pussel med 2000 bitar och bygga men då måste jag först bygga klart det andra om jag hittar pusselbiten.

Jag håller på att kolla på pussel.


                     SENARE PÅ FÖRMIDDAGEN:

Jag frågade mamma om jag kunde få baka en kladdkaka.

 Då så skulle jag kolla om vi hade allt hemma och det hade vi så jag började att baka för fullt.

Jag kommer att lägga ut bilder på den på fredag men nu är den uppäten.

Tur att mamma tog bilder på den.

Mamma är lite hängig.

Hon har ont i halsen och huvudet så för henne har nog dagen varigt ganska jobbig.

vid frukosten höll hon nästan på att tappa rösten.

Mikaela är snorig,gnällig och klängig.

Hon ska komma upp till en hela tiden men så är hon jämt hela dagarna.

nu så ska jag kanske spela något eller bygga pussel jag vet inte riktigt.

kanske någon kan skriva ett tips till mig om vad jag kan göra om dagarna.

skriv det som en kommentar eller skriv en fråga till mig som jag kan svara på.

Jag har inte fått någon fråga på ett tag och det är lite synd tycker jag.

I förregår så var jag med en kompis.

Hon heter maja och är jätte trevlig.

Henne vill jag  vara med flera gånger.

Igår så hade jag också tråkigt men då så var också Mathias och Ebba hos en kompis satt det har varigt ett ganska tråkigt höstlov.

Hoppas att jul lovet blir roligare en detta lov.

nu orkar jag inte skriva mera men jag hoppas att bilderna kan komma in på fredag satt ni får se hur min kladdkaka blev.

kommenetra gärna nu och ställ frågor.

hej då



Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards