Alla inlägg den 20 januari 2018

Av Cecilia - 20 januari 2018 23:29

Hej läsare!
Hoppas allt är bra med er. Med mig är de bra.
Jag har hållt igång nästan hela dagen. Har fixat och donat lite överallt. Städat lite i köket och även städat rummet så nu är de rent och fint.
Följde även med Robban och mamma till Idre för att vecko handla. Träffade även en gammal lärare jag hade i grundskolan där så de var trevligt. Vi stod och pratade en stund om allt möjligt. Man lär väl kanske åka upp och hälsa på i skolan snart :p Kommer nog gå på deras skolavslutning då Ebba går ut nian. Liten lillasyster blir stor.
Annars har jag inte gjort så mycket mer haha. Denna dagen gick väldigt fort må jag säga :D
De va under eftermiddagen/kvällen som jag fick något ryck och bara började städa. Hoppas energin håller i sig imorgon också. Isåfall ska jag försöka ta en tur ner till sjön och fota lite om vädret håller sig till någorlunda bra grader :)

Vad har ni gjort idag? :)
Kommentera :)

Har precis bäddat ner mig i sängen nu iallafall och ska läsa lite innan jag sover. Har börjat läsa en bok som jag aldrig läst förut som jag rekommenderar starkt :D

Ett tips till er som gillar att läsa. Vet dock inte vart man kan hitta boken då jag hittade den hemma hos mamma. Säkert någon av systrarna som fått den haha men jag lånar den så länge ;)

Men jag hoppas ni haft en bra dag iallafall och att ni får en bra dag imorgon!
Godnatt, kram <3

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards