Alla inlägg under december 2012

Av Cecilia - 31 december 2012 10:05

Hej!

Jag har precis vaknat och kan inte sova....

Jag kom på att jag inte lagt ut bilder på det jag fick i julklapp, så jag kanske ska testa föra över bilderna till datorn och lägga in dem därifrån!

Nu ska jag spela något spel, hejdå!
Xoxo cecilia.
(Mobil inlägg)

Av Cecilia - 31 december 2012 00:00

Hej!


Det här är ett tidsinställt inlägg så just nu är jag säkert på väg ut eller så är jag ute och kollar på raketer!   


Jag gör några sånna för att jag kanske inte orkar att blogga eller så är jag upptagen med något annat som t.ex skolan. När jag ska till skolan så kommer det bli både tidsinställda inlägg och vanliga   


Robban har köpt raketer som han ska skjuta så det ska bli roligt att kolla på!   


Jag har skrivit ganska mycket nu under dagen så jag skriver nog kanske mer imorgon om jag inte sover   


Ha det så bra nu!


XOXO Cecilia

Av Cecilia - 30 december 2012 19:58

Hej!


Jag har just nu hur tråkigt som hellst! vet ej vad jag ska göra  

Någon som har något tips? (kommentera)


Idag har jag kört skoter och fyrhjuling   

Jag har inte suttit vid datorn något idag, satte mig för kansker 30 minuter sen eller så.


Efter att jag kört skoter så gick jag in och sen efter  en stund så gick jag ut och körde igen   


Imorgon ska jag städa stugor och fira nyår! det ska bli kul. Vi ska äta god mat och skjuta raketer och så blir det godis, läsk och cheesecake (stavning)


Nu ska jag spela eller göra något annat   


Hejdå


XOXO Cecilia

Av Cecilia - 27 december 2012 22:34

Har inget att skriva om så god natt<33

Xoxo cecilia

Av Cecilia - 27 december 2012 14:05

Hej just nu har jag bara tråkigt ;( vet ej vad jag ska hitta på men jag kanske ska gå ut snart eller något sånt!

Idag ska jag nog bara ta det lugnt då jag FORTFARANDE är hes och förkyld ;(;(;(:(

Vad ska ni göra? <33

Nu ska jag hitta på något hejdå!
Xoxo cecilia

Av Cecilia - 27 december 2012 00:05

Nu har jag skrivit några inlägg under dagen! Det kommer kanske mer imorgon ;)

Nu ska jag sova... God natt ;)

Xoxo cecilia

Av Cecilia - 26 december 2012 21:08

Nu ser jag på tv och spelar lite på mobilen ;)

Jag har jättetråkigt ;);) <333

Idag har jag bara åkt skridskor, spelat pingis typ hela eftermiddagen och spelat kort ;)

Imorgon ska jag nog sova länge för jag är jättetrött nu och jag har vaknat ganska tidigt en vad jag brukar hela veckan!

Nu ska jag fortsätta se på tv och spela lite kanske <3

Hejdå
Xoxo cecilia

Av Cecilia - 26 december 2012 13:08

Just nu håller jag och mathias på att åka skridskor på hockyplan! Det är jätteroligt, men vi ska nog snart börja gå hem igen, då vi börjar få ont i fötterna ;)

Nu ska jag åka lite till, hejdå
Xoxo

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards