Alla inlägg under mars 2013

Av Cecilia - 31 mars 2013 20:44

Hej!


Nu har jag extremt tråkigt. Har läst jättemånga bloggar och kollat lite på youtube...


Imorgon ska jag nog vara ute mycket, och kanske se på någon film.  



Jag vet inte vad jag ska skriva om men jag kanske har någon frågestund eller något snart, så om ni har några frågor som ni vill ställa till mig, passa då på att ställa dem på frågestunden som kommer snart...  



Nu ska jag nog snart gå och sova, är jättetrött...xD


ha det bra, skriver mer imorgon, GOD NATT alla bloggläsare..!

Av Cecilia - 31 mars 2013 18:06

Idag har vi kört skoter typ i 2 timmar, eller mer...!

Just nu sitter jag vid fönstret och gör ingenting!

Om det är ngn som har mig på kik så kika mig :):)

Skriver mer sen men nu ska jag typ äta snart och sen vet jag inte va jag ska göra! Tips på ngt kul? :) kommentera :):)
Hejdå

Av Cecilia - 30 mars 2013 20:43

Av Cecilia - 30 mars 2013 14:58

Nu har vi letat efter påskägg alla barn så nu sitter man och äter godis för fullt, haha :)

Ha en riktigt glad påsk önskas från mig!

Av Cecilia - 29 mars 2013 20:54

Just nu ligger jag bara i soffan och mår dåligt!
Har ont i halsen, huvudet och i nacken. Vad kommer här näst? Magsjukan? Nej usc så långt vill man inte tänka!

Jag ska nog gå och lägga mig snart, om jag kommer upp från soffan, haha:):) xD

Ser på lets dance just nu men det är reklam:(

Det här kanske blir det sista inlägget men jag kanske skriver innan jag ska sova!

Ha det bra sålänge hejdå

Av Cecilia - 29 mars 2013 19:14

Tack så jättemycket Farmor för påskägget!

Glad påsk på er alla! Hoppas att nu får en härlig påsk!

Av Cecilia - 29 mars 2013 17:14

Hej!


idag har jag kört skoter och typ bara suttit vid datorn. :-)


Imorgon så ska jag äta påskmat och öppna mitt påskägg/påskäggen som vi får.


Jag har typ inget att skriva om så om ni har ngt tips så kommentera det i kommentars fältet där nere...

Jag kan typ göra ett videoinlägg men det blir bara korta för annars kommer inte ljudet med...


ha det bra, hejdå

Av Cecilia - 24 mars 2013 02:13

Nu är jag äntligen hemma efter en lång bilresa!

Jag är jättetrött och imorgon blir det nog att sova för det mesta!

Jag är så trött så jag skulle kunna sova vart som helst just nu men jag har ju min egna säng här nu så jag sover i den!

Godnatt alla söta bloggläsare!!!

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards