Alla inlägg under oktober 2010

Av Cecilia - 31 oktober 2010 16:05

hej jag tänkte lägga ut lite bilder på mig själv men jag kommer att ta nya senare och lägga in men nu blir det gammla och sen nya fasst på dom nya så kommer jag ha nya örhängen som jag bytte till i fredags.


dom är som runda pärlor och är jättefina.

TACK mamma för örhängerna dom var jättefina hihi 


men nu kommer bilderna:


                      SOMMAR 2010!

 

                     Jag och Mathias ville bada så mamma cyklade med oss till badstranden satt vi fick bada lite.

det var inte kallt men bara lite grann,men det vart varmt när man hade varit i en stund.

                             

 

 

 

      VANDRING TILL VATTENFALLET!

 

 

 

   hade bara en bild men det gör inget.

vi gick till vattenfallet med våra kusiner,det var jätte roligt men jobbigt också.

 

 

           ÖVRIGA BILDER PÅ MIG!

 

   jag hemma hos grannarna.

 jag hemma i vardagsrummet.

 

hade lite tråkigt satt jag tog

 

 

bilder på mig skälv     

  

 

nu var det slut på bilder men det kommer nya så fort jag hittar en kamera att ta kort med haha.

kanske mamma kan hjälpa mig.

 

kommentera järna och skriv järna vem det är ifrån.

 

i nästa inlägg så skriver jag en önskelista om vad jag vill ha i julklapp.

 

ha det bra.

nu ska jag lyssna på musik.

vet inte vilken låt enu men det blir en bra.


det var allt jag ville skriva om men jag skriver imorgon.

hej då alla vänner och alla som jag känner.

Av Cecilia - 29 oktober 2010 17:19

hej bloggen!


idag har jag inte gjort så mycket men nu så ska jag gå ut och spela bandy med mathias men jag kan skriva senare idag

hej då

Av Cecilia - 16 oktober 2010 21:56

godnatt allihopa skriver på måndag igen sov så gott.


godnatt min lilla skatt.


hej då

Av Cecilia - 16 oktober 2010 19:05

hej!


idag så har jag varigt hemma och degat med leklera som jag gjorde i torsdags för att jag ville ha något att göra och för att erika ville leka med lera hehe  


jag har varigt ute och gjort en koja med ebba ,det var kul.


just nu vet jag inte vad jag ska göra men jag ville skriva på bloggen för att jag hade tråkigt.


nu så ska jag läsa andras bloggar men kanske skriver på måndag igen eller senare idag.



har inge mera att skriva om men ha det bra hej då

Av Cecilia - 4 oktober 2010 19:11

hej just nu sitter jag inne på msn och chattar med min bästis  


imorgon är det skol dm men jag ska inte vara med för det är fotboll och det är bara dom som spelar fotboll som får vara med.


tråkigt tycker jag för jag vill ju så gärna vara med   


idag i skolan hade vi svenska det var ganska roligt.

jag jobbade med skrivstil hihi  .


sen hade vi språkval jag har ju engelska/svenska men vi har fått ett papper som heter mix där vi kan välja mällan svenska och engelska som t.ex skriv en sidaa handstil eller arbeta i x-tra boken.


efter det hade vi matte jag är klar med dagens matte men jag tog hem matten endå för att vara säker så jag ska jobba med matte sen när det är lugnt hihi 


sen kan jag skriva resten men nu så ska jag sitta och läsa andras bloggar om någon har skrivigt något annars ska jag väll spela kanske sova snart vi får se.


ha det bra och KOMMENTERA det var länge sedan nu.

jag vill ha en massa kommentarer hehe .

hej då

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards