Alla inlägg under juni 2011

Av Cecilia - 28 juni 2011 19:58

hej tänkte lägga ut lite bilder på när jag pappa och mathias var ute och fiskade...hihi

 

Här kommer dom:

 

två bilder på mig och mathias tillsammmans...haha

 

    

          en bild på mig och mathias på morgonen när vi står och fiskar haha vi hade precis gått upp och då så gick vi och fiskade...haha

 

ha det bra och hoppas att bilderna var bra haha hejdå

Av Cecilia - 28 juni 2011 13:50

hej!!!


är hos min kompis elin och vi sitter och nördar dator.. haha...


vad ska ni göra idag???


jag ska vara med eloin hela dagen, hihi...


jag ska åka med buss hem till särna ikväll och imorgon så ska jag på fest hos min kompis frida, haha :-) xD


ha det bra..., hejdå tjao tjao!!! :-) xD

Av Cecilia - 27 juni 2011 13:55

Hej!!!


Idag så har jag inte gjort så mycket...


Jag har tittat på TV och spelat lite på min mobil...


Vad har ni/du gjort idag?


Nu så ska jag läsa andras bloggar och kommentera lite på dom...


Ha det så bra!


Hejdå...

Av Cecilia - 25 juni 2011 14:06

hej idag så har jag bakat kladdkaka och jag tänkte lägga ut en bilder på den haha... det gick ganska bra fasst jag har en stukad handled...hihi


Här kommer bilden:



 

hoppas att den är god haha :-)



Om ca 2-3 timmar såå ska jag, Mathias och pappa åka till en stuga med husvagnen och fiska. det ska bli super kul....hihi


men jag kommer hem imorgon igen för vi ska sova i husvagnen inatt...


ha det bra hejdå


Av Cecilia - 24 juni 2011 21:28

hej jag tänkte lägga ut tre bilder på mig och mamma...


här kommer dom:



     

vi är såå lika hahah........


ÄLSKAR DIG <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3     


hejdå

Av Cecilia - 23 juni 2011 18:49

hej idag hade jag otur på fotbolls matcherna...


jag STUKADE handleden...


det gjorde JÄTTE ont...


men men så kan det gå haha...........


vad har ni gjort idag då???


hejdå

Av Cecilia - 21 juni 2011 15:55

hej nu kommer bildrna från min klassresa i Östersund.


här kommer tre bilder på mig när jag sitter i bilden på väg till Östersund. Det var välldigt soligt och varm , hihi :-)

       på denna bild så var vi i Vemdalen, jag vet inte riktigt hur långt det var kvar men det var ganska långt, haha. 

På denna bild så har vi precis kommit fram och bäddat våra sängar.    efter ca en timme så fick vi t-shirtar som det stog snabb smart smidig på.   På lördagen så var vi ute och shoppade och här kommer en bild på en liten del av stan.   här står jag och några kompisar på parkeringen. jag hittade en buske som det växte blommor på.

Det var alla bilder jag hade för när jag skulle ta mer bilder på dagen så tog batteriet slut så då vart det inte fler kort men det vart ju ganska många, hihi...


hoppas att dom vart bra...


ha det bra hejdå 

Av Cecilia - 18 juni 2011 20:34

hej


jag vill tacka farmor,farbror,fernando,mamma,pappa,mormor och morfar för pengarna till min klassresa...


Det var jätteroligt och snart kommer bilder på min klassresa...


hejdå // cecilia

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards