Alla inlägg under januari 2011

Av Cecilia - 24 januari 2011 18:00

hej alla bloggläsare.


nu så sitter jag äntligen och skriver på bloggen som kanske många har väntat på.


idag så har jag ju varigt i skolan som vissa andra stora barn är.


vi hade som vanligt lektioner och raster.


när jag kom hem så var jag med  Robban på konsum för att handla lite sen åkte vi hem och då gick jag ut med Ebba och Mathias,vi åkte på våra åkmattor som vi fick i julklapp.


och nu sitter jag här.


senare blir det att se på teve.


jag ska se på familjen annorlunda.


ÄR DET NÅGON ANNAN SOM SER PÅ DET ???


aja men nu ska jag spela lite men ha det bra och kommentera gärna hej då

Av Cecilia - 10 januari 2011 18:58

hej idag så var min första dag i skolan efter att ha haft jullov.

det var super kul att komma tillbaka till skolan.

jag fick träffa alla mina vänner och alla i klassen så klart.


idag så har jag bara varigt i skolan.

gjort matteläga nästan direkt när jag kom hem och så har jag ätit mat sen har jag hämtat min lilla syster hos hennes kompis,det var ganska jobbigt.


jaja men nu´sitter jag här  och ska snart spela "MARIO"

sen vet jag inte vad jag ska göra kanske hittar jag på något men vi hörs hej då

Av Cecilia - 8 januari 2011 17:57

hej just nu chattar jag med en kompis på msn.


idag har jag inte gjort så mycket bara suttit vid datorn varit på byn och köpt godis.


nu så funkar min webbcamera så jag sitter och chattar på msn med den på haha

vi kan se varanndra.


men nu ska jag nog se på film på datorn sen blir det att kanske plocka upp lite på rummet och nere haha.


aja men hej då hörs väll kanske senare.


Av Cecilia - 7 januari 2011 21:57

hej jag har inte så mycket att skriva om men jag skriver endå.

idag har jag varit ute.

jag har ätit mat och spelat på datorn nästan hela dagen...


nu ska jag nog snart gå och sova.

är enormt trött för jag vart väckt utav en traktor som ska komma och skotta klockan 08.00 på morgonen.


som tur va så somnade jag om haha:-)

men jag säer väll godnatt nu.


puss och kram hej då


kommentera hihi:-)

Av Cecilia - 6 januari 2011 13:30

hej just nu sitter jag vid datorn och chattar men världens bästa vän som jag har på idre hihi.


vi har varigt kompisar sen vi gick i ettan men hon gick på idre och jag i särna men vi kände varandra.


vi visste inte vad vi hette så vi kallade varandra för kakan hette hon och jag hette kladdkakan hihi roliga namn.


nu så har vi bakat kladdkaka med varandra nästan varenda dag när det var skola.


snart börjar skolan och då får jag träffa henne jippi!!!!!


men nu ska jag spela mario hihi


hej då hoppas att ni kommenterar snart


Av Cecilia - 3 januari 2011 19:41

hej alla bloggläsare!

idag vaknade jag 11.10

det var så skönt att sova.

idag så har jag varigt ute och åkt tefat och åkmaddrass det var roligt.

sen har jag spelat på en sida som ebbas kompis visade mig.

har blivit ganska rolgt så jag kommer nog spela det nästan varje dag.

sen åt vi middag då åt vi köttfärsås och spaggeti mums vad gott det var.


nu ska jag gå hej då

Av Cecilia - 2 januari 2011 14:37

hej just nu chattar jag på msn.

idag så har jag inte gjort något.

det är nästan inga syskon hemma.

alla är hos kompisar och dom har sovit där i natt.

aja men jag hade inte så mycket att skriva om.

men men hej då



Av Cecilia - 1 januari 2011 18:47

hej jag har inget att göra men jag skriver endå.

vad har ni gjort idag??kommentera och skriv i kommentaren vad ni har gjort.


jag har varigt ute sen har jag ärit mat.

jag har busat med robin och nu ska jag snart gå ner igen.

men som sakt kommentera om vad ni gör på dagarna så kanske jag gör samma sak vi får se....


men,men hej då

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Skapa flashcards