Alla inlägg den 13 januari 2018

Av Cecilia - 13 januari 2018 20:06

Hej kära ni!

Sitter och pratar med Jimmy på facetime och sen gör jag inte så mycket mer. Han är hemma hos Emma och hennes kille så vi snackar väl typ alla 4 haha. 


Idag var det julgransplundring på byn. -27 grader men de stoppade inte oss från att gå ut i de kalla vädret.
Underhållningen där tog typ 20 minuter sen kom tomten med godis till barnen och efter de åkte vi hem och åt middag.


Har även bakat hela dagen idag. Gjorde bara vanliga mördegskakor men tog ett tag då de nästan aldrig blev klara så fick höja graderna.


Nu så tänkte jag typ lägga mig och kolla lite youtube sen får vi se vad som hittas på. Vi ska äta lite godis sen  och efter de blir de nog bara att kolla film eller något. En lugn helg med andra ord. Har bara varit lugna helger sen jag flyttade hem. Jag sparar mig till liljan och borlänge haha ;) Hittils har de gått bra iallafall. Har druckit 1 kväll sen jag flyttade hem så de är ett + i kanten.


nu ropade de faktistk att de va godis nere så bäst å springa innan de tar slut.

men hoppas ni får en fortsatt bra kväll.

kram




Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards