Direktlänk till inlägg 3 januari 2018

Pratar med en saknad vän

Av Cecilia - 3 januari 2018 22:41

Hej allihopa!
Hoppas de är bra med er, jag mår hyfsat bättre förutom denna förbaskade träningsvärken.

Sitter just nu och pratar på facetime med Oskar och några till. Saknar mina vänner i Borlänge men snart får jag träffa dem igen. Kanske blir en resa dit den 9 Februari för att gå på liljan och se Chris Cläfford som vann idol 2017 :D och även träffa alla fina vänner man har där :D 


Vad har ni gjort idag? 


Jag har inte gjort så mycket. Tog en promenad ner till bym och hem igen. Handlade lite dricka och godis som jag suttit och små ätit på nu på kvällen. Var sugen på godis när jag handlade men sen när jag kom hem och hälde upp de i en tallrik så var jag inte sugen längre så har knappt ätit något haha. men man kan ju spara också :P

Annars har jag inte gjort så mycket idag. 

Imorgon har jag inget planerat mer än att jag ska städa rummet och fixa lite. Har egentligen inget att städa men tänkte plocka lite runt om i rummet och lite saker som ligger på golvet sen fixa min garderob. 


Har ni något tips på vad man kan blogga om? Är de något speciellt ämne ni vill att jag skriver om? Eller vill ni kanske veta mer om mig? Kommentera :) Tar emot alla förslag och blir de många så skriver jag upp de och kan då göra några inlägg som kommer upp varje dag :D 


På fredag vet jag iallafall att vi ska till våran stuga så då bli de mycket skoteråkning och mycket bilder. Där finns de mycket fina bilder man kan få till. Finns även  mer snö där så man kan få till mycket bra bilder där :D 

Vet inte hhur länge vi blir där och vi har tyvärr inget internet där om jag inte kan låna internet av mamma så att jag kan uppdatera er lite grann. 

Så imorgon blir de nog att packa också. Ska även tvätta lite kläder. Om inte annat så har ni förhoppningsvis kommenterat förslag på inlägg så då kan jag göra tidsinställda inlägg som kommer ut de dagar vi är borta, så gör som jag skrev tidigare, kommentera förslag på inlägg så ni har något att läsa när jag är borta :)


Nu ska jag vara lite social med mina vänner så hörs vi imorgon igen.

Ha en fortsatt bra kväll! 

kram!



 
 
Ingen bild

90

3 januari 2018 23:43

Skriv om nån bra film du sett, hur du mår, vad du gör och
intressen.

Cecilia

4 januari 2018 02:51

absolut! tack för tipsen :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 22 februari 2018 18:19

Hej kära läsare!   Som ni kanske såg i inlägget nedanför detta så la jag ut ett inlägg med en kod. De var för att jag flyttade över mina inlägg till min nya blogg.  Jag har nämligen bytt sida till NOUW  istället och jag hoppas jag ska trivas dä...

Av Cecilia - 22 februari 2018 14:32

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 6864000078"

Av Cecilia - 21 februari 2018 18:15

Hej Läsare! Hoppas allt är bra med er, med mig är de bra förutom denna förbaskade mage som fortfarande krånglar.    Idag har jag inte gjort sådär jätte mycket. Fixade iordning mig imorse och sen har jag bara pysslat lite hemma med olika saker. ...

Av Cecilia - 19 februari 2018 20:46


Hej fina ni! Äntligen måndag och ny vecka igen. Förra veckan var inte min favorit vecka. Magen har krånglat och igår så gav även kroppen upp och jag blev sängliggandes. Åkte till jobbet igår på morgonen men fick avbryta innan jag ens hann börja. ...

Av Cecilia - 17 februari 2018 21:02

Hej på er! Hoppas eran dag varit lika bra som min.  Jag har jobbat hela dagen. de var riktigt kul att komma tillbaka till Idre fjäll och träffa alla kollegor igen. Vi har skrattat så vi nästan vikt oss. Älskar att jobba när man har de så trevligt...

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards