Alla inlägg den 31 december 2017

Av Cecilia - 31 december 2017 18:58

Gott nytt år på er!

Hoppas ni haft ett bra år 2017 och att ni får ett bra år 2018

 

Mitt 2017 har varit både upp och ner. Men de har varit ett av mina bästa år iallafall.

Jag har fått känna kärleken till någon och fått känt mig älskad. 

Jag har fått så många fina nya vännder detta år, även förlorat några men de är sånt som händer. 

Idag har vi inte gjort så mycket. Jag somnade halv 8 imorse då jag legat vaken hela natten och mått skit. Har inte kunnat sova alls utan har fått sprungit fram och tillbaka till toaletten. Vaknade runt 16:00 där nån gång och gick då upp. Har fått i mig lite mat iallafall så de återstår bara och se om jag får behålla de. Måste ha ätit någonting dåligt igår för jag mår bra annars. Kroppen är pigg nu men huvudet är lite borta. 

Nu på kvällen ska vi nog bara ta det lugnt och chilla. Barnen leker och vi lite större sitter typ framför telefonerna/datorerna och kollar lite. 

Lite senare ska vi äta cheesecake som vi gör varje nyår. De är som en tradition vi har att äta cheesecake en gång om året som då blir på nyår. 

Annars så händer de inte så mycket mer idag. Vi ska väl gå ut vid 00:00 och kolla på lite fyrverkerier om någon här i byn skjuter förstås men de tror jag. 

Imorgon väntas jobb från 17:00 på Konsum och även på tisdag så jag börjar detta år med att jobba så de ska bli kul. sen kommer jag eventuellt att vara på idre fjäll resten av vintersäsongen men de är då helger. Mer än så vet jag inte. 

Kommer nog att bli livat i lilla byn ikväll/inatt då de flesta dricker men vi kör på en vit nyår utan alkohol. Det här året har nästan bara bestått av alkohol varje helg för mig så de nya året som kommer nu ska jag börja ta tag i allt och inte dricka lika mycket som jag gjort detta år. 

 

Har även fått några frågor som jag kan svara på här:

1. Hur kommer du fira nyår?

Som jag skrev lite högre upp så ska jag fira med familjen hemma.

2. Hur gamla är dina syskon?

Ja de var en bra fråga haha men dem är 16,15,12,12,10,8,7,6,5 och 4 år. 

har då 2 systrar som är lika gamla men den ena är på stephans sida (min biologiska pappa) 

3. Allt bra med dig?

Jag mår bättre nu än vad jag har gjort tidigare idag.

4. vad har du för nyårsplaner? 

Den frågan är lite lika som den första så de är samma svar på denna fråga. 

Tack för frågorna och tack för du tog dig tiden att läsa detta. 

Jag vill önska er ett gott nytt år och en stor kram!

 

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards