Alla inlägg den 9 december 2017

Av Cecilia - 9 december 2017 05:49

Godmorgon ni som är uppe med tuppen. Klockan är nu 05:39 och nej jag har inte gått upp nu. Jag gick precis och la mig men tänkte uppdatera er ändå :D

Dagen och natten har varit rätt så rolig. Jag och jackie har varit ute och träffat vänner, åkt bil och bara haft de allmänt trevligt. Gjorde även årets första halka under kvällen så linnea (en av vännerna) fick sig ett gott skratt xD kunde knappt ställa mig upp igen för jag själv låg och skrattade xD tur man kan skratta bort smärta men nu när man varit hemma ett tag så känner man av smärtan mer och mer :p tog emot mig med handleden vilket kanske inte var så bra och sen blå slaget knä men sånt får man ta när de är halt. Kul hade vi iallafall.

Annars så har de inte hänt så mycket mer än så. Lite senare idag vet jag faktiskt inte vad som händer. Jackie deckade nästan direkt när vi kom hem och jag har suttit och pratat med 2 killkompisar i typ 2 timmar via fb så tiden gick väldigt fort. Sen insåg dem att klockan var mycket och att dem kanske skulle sova :p ska sova snart jag också tänkte jag. Blir nog att sova ut så man är utvilad sen men vill inte sova bort hela dagen :p

Igår så somnade jag tidigt för att vara mig. Jag somnade lixom vid 22;30 och vaknade vid 11:30 på morgonen kanske. Så jag fick mig en reäl sömn iallafall. Dock slutade de ju med att jag inte kunnat somna nu på natten men de var väl inte så stor big deal.
Idag är de ju då lördag. Känns som klockan är typ 2 på natten men den är ju trotsallt kvart i 6 xD

Men nu ska jag iallafall kolla lite på youtube och hoppas på sömn ^^
Kan ju bjuda på en bild iallafall. Inte direkt den finaste men de är nånting :)

Godnatt/godmorgon <3

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Skapa flashcards