Alla inlägg den 1 december 2017

Av Cecilia - 1 december 2017 07:30

Godmorgon!
Jag har suttit vaken hela natten med ångest och panik. Precis när jag hade bäddat ner mig så skönt i soffan för att vila en stund så kom jackies mamma hit med melvin (jackis lillebror). Han ska vara här i några timmar. Jackie ligger och sover så hon ska få sova tills hon vaknar så är jag med melvin sålänge sen när hon vaknar så tänkte jag faktiskt gå och lägga mig för nu är jag extremt trött. Just nu sitter jag och kollar på barnprogram med melvin och han äter på sina pepparkakor.

Mötet jag skulle ha 15:00 har jag ställt in då jag inte sovit något och kommer vilja sova lite senare när jackie vaknat så jag blir lite piggare iallafall och orkar med dagen.
De kommer att bli en lång dag och eftersom jag är så trött nu så vet jag inte om jag kommer att vara trött senare också så vi får se vad som händer.

Vi har precis sett 1:a avsnittet av nya julkalendern. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om den än. Jag gillar mer dem gamla julkalendrarna och dem som varit nu de senaste åren är mer passande för dem lite mindre barnen :)

Men nu ska jag fortsätta kolla på tv och försöka hålla mig vaken.

Hoppas ni får en fin dag.
Kram!

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Skapa flashcards