Alla inlägg den 2 december 2017

Av Cecilia - 2 december 2017 15:22

Igår var en bra dag. Jag och jackie var barnvakt till hennes lillebror melvin. Trött som man var så gick de bra ändå.
Sen gick vi till humlan och sa hej till vännerna och sen åkte vi hem igen för att fixa iordning oss inför kvällen.
Efter vi vart hemma så drog vi tillbaka till humlan och sen gick vi till marres fest. Vi var l där i 1 och en halv timme kanske om äns de och sen gick vi och träffade andra. Träffade även anton så vi pratade lite grann och sen va vi ett gäng som stod och pratade så de kände skönt.

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer men de märks. Antingen blir de att hjälpa jackie på hennes jobb eller gå på julskyltningen inne i centrum.

Nej nu ska jag se om vi ska göra iordning något lätt att äta och sen fortsätta med allt men hoppas ni får en fortsatt bra dag. Kram!

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Skapa flashcards