Alla inlägg den 28 december 2017

Av Cecilia - 28 december 2017 14:17

FRÅGOR OCH SVAR

Hej på er! 

Hoppas allt är bra med er. Jag har nu fått in några frågor som jag tänkte svara på. Trodde inte jag skulle få några frågor men det blev några stycken ändå   

Nu kör vi!

1. Vad tycker du om julen? 

Jag tycker att julen är mysig. Man får umgås med familjen och släkten (för de som gör de). Jag har tyvärr inte haft någon julkänsla i år men julen var rolig ändå. Julen är en mysig högtid med en massa mat och kanske lite presenter här och där. 

2. Finns det en mening med allt? 

Ja, jag tror att det finns en mening med allt. 

3. Vad gillar du för filmer?

Jag gillar alla sorters filmer men om jag måste välja så tar jag drama och kärlek. 

4. Vilket år är du född? 

Jag är född år 1998.

5. Tycker du om naturen? 

Ja det gör jag. Jag bor typ i naturen   

6. Hur går det med dig?

Det går bra. Livet har tagit en vändning och börjar gå uppåt.

7. Varför har tjejer lättare att prata om tex känslor än vad killar har? 

Jag tror att de är från person till person. Alla tjejer har inte lätt att prata om känslor och killar kan ha lätt att prata om känslor. Vissa är mer öppna om olika saker än andra. 

8. Fungerar ditt liv bättre nu?

som jag skrev i fråga 6 så ja det går bättre.

9. Har du ett bra liv?

Ja det har jag. Bättre nu iallafall än förrut.

10. Har du många vänner?

Ja jag har många vänner. ett fåtal som står mig närmare än andra men jag har vänner iallafall. 

11. Vad har du för intressen? 

Jag gillar att hålla på med hästar, fixa hemma, vara med vänner osv. Har ingen speciell favorit grej som jag gillar att göra.  

12. Måste man glömma sin idol? 

Nej de tycker jag inte. Man glömmer inte någon bara så där.

13. Vad hände mellan dig och din fästman? 

Jag har skrivit ett inlägg om de redan om du läser lite längre ner i bloggen men kan svara här också. Det hände inget speciellt. Allt blev för mycket med mående och lite så, men vi båda har de bra nu och vi båda har gått vidare. Jag är glad för Antons skull och även för min skull och vi är vänner idag och båda mår bra. (vill du läsa mer så finns det ett inlägg  om allt) 

14. Kommer du blogga mer 2018? 

Ja det kommer jag. Nu när jag flyttat hem igen så har jag lite mer tid att sätta mig ner vid datorn och skriva till er. Kul att ni läser min blogg och gillar den. Jag kommer försöka göra ett inlägg om dagen iallafall och ibland kan de bli mer. 

15. Vad fick du i julklapp? 

Jag fick pengar, parfymer, body lotions, badsalt, presentkort på frans/bryn färgning, godis m.m 

 

Det var då alla frågor och ni får ställa mer frågor om ni vill de. Jag svarar på allt   

 

Hoppas ni får en fortsatt bra dag.

kram!  

 

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards