Direktlänk till inlägg 25 oktober 2017

22:13

Av Cecilia - 25 oktober 2017 22:25

Gokväll vänner!
Dagen har känts som en evighet fast ändå inte. Jag och Frida vaknade mellan halv 2 och 2 på förmiddan idag. Blev en rejäl sovmorgon men vi somnade inte förens 5 inatt då vi kollade på film. Kommer inte ihåg vad filmerna hette men de va iallafall 2 filmer av samma sort om man säger så. Som en serie fast i film form haha, komplicerat de där men hoppas ni fatta ändå.

När vi gick upp så gjorde Frida pannkakor medans jag fixade mig och sen åt vi pannkaksfrukost eller ja de blev ju mer lunch då men skit samma. Sen åkte vi till humlan då jag skulle på möte 16:30. Mötet gick jätte bra och vi kom fram till en massa saker. Nu väntas bara ett roligt läger på tisdag med vänner och ledare samt hemliga gäster som kommer att komma.

Efter vi varit på humlan ett tag så åkte vi ut och åkte bil tills typ nyss då vi kom hem för kanske 20 minuter sen. Anton är ute och byter däck på bilen och jag sitter inne med gaja (hunden) och myser. Blir nog sängen när Anton är klar och sova då vi ska upp tidigt imorgon.
Jag ska till scandic hotell här i Borlänge och söka jobb (städ) med josse då dem skriker efter folk och Anton ska till sitt jobb (maserfrakt) sen efter de vet jag inte riktigt vad som händer men de märks imorgon.
Blir eventuellt att söka flera jobb här i Borlänge då jag vill flytta tillbaka hit. Jag och Anton har kollat på lägenhet ett tag nu och vi båda vill hemifrån så vi letar för fullt.
Annars har allt varit som de ska. Har extremt ont i halsen fortfarande men knarkar halstabletter som aldrig förr men de hjälper inte. Vet iallafall att de är halsmandlarna som är svullna men läkarna gör inget iallafall så tycker bara de är onödigt att få en tid.
Nej nu ska jag kolla runt lite på Facebook och instagram och slänga iväg några snapchats sen blir de sova men hoppas ni haft en bra dag fina ni.
Bjuder även på denna bild som jag lånade från Google

Läs och ta till er av bilden. Jag läser den varje dag även fast jag inte behöver men för att jag ska veta att jag är värdefull precis som jag är och att oavsett hur dåligt jag mår så kan jag alltid bli bättre.

Puss och kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 22 februari 2018 18:19

Hej kära läsare!   Som ni kanske såg i inlägget nedanför detta så la jag ut ett inlägg med en kod. De var för att jag flyttade över mina inlägg till min nya blogg.  Jag har nämligen bytt sida till NOUW  istället och jag hoppas jag ska trivas dä...

Av Cecilia - 22 februari 2018 14:32

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 6864000078"

Av Cecilia - 21 februari 2018 18:15

Hej Läsare! Hoppas allt är bra med er, med mig är de bra förutom denna förbaskade mage som fortfarande krånglar.    Idag har jag inte gjort sådär jätte mycket. Fixade iordning mig imorse och sen har jag bara pysslat lite hemma med olika saker. ...

Av Cecilia - 19 februari 2018 20:46


Hej fina ni! Äntligen måndag och ny vecka igen. Förra veckan var inte min favorit vecka. Magen har krånglat och igår så gav även kroppen upp och jag blev sängliggandes. Åkte till jobbet igår på morgonen men fick avbryta innan jag ens hann börja. ...

Av Cecilia - 17 februari 2018 21:02

Hej på er! Hoppas eran dag varit lika bra som min.  Jag har jobbat hela dagen. de var riktigt kul att komma tillbaka till Idre fjäll och träffa alla kollegor igen. Vi har skrattat så vi nästan vikt oss. Älskar att jobba när man har de så trevligt...

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards