Alla inlägg den 5 oktober 2017

Av Cecilia - 5 oktober 2017 17:30

denna dag börja nå mot sitt slut. Tycker dagen gått riktigt segt idag. Har tvättat och städat och inte gjort så mycket mer. har prata med min kompis i värmland sen typ halv 3 och vi pratar än haha. Får ta en tripp dit någon gång igen, de va ju ett tag sen nu. Inså att det inte är så långt dit heller :P 


  Nu på kvällen ska jag bara packa, duscha och bädda sängen med nya sängkläder sen kolla en film kanske för att efter de sova. Imorgon väntas en lång bussresa till borlänge så får vi se vad som händer där sen då. Blir väl att gå till humlan och träffa folket där och sen får vi se vad kvällen har att erbjuda sen vet jag faktiskt inte va som händer i helgen eller till veckan men de märks. Tar de som de kommer. 


Men tänkte bara slänga in detta lilla inlägg lite fort för nu ska jag fortsätta fixa iordning men vi höres nog imorgon när jag sitter på bussen påväg till Borlänge.


puss och kram!


Av Cecilia - 5 oktober 2017 13:04

Idag är en sån där dag då jag inte orkar göra någonting egentligen. vill bara ligga och vila och sova men det gjorde jag igår hela dagen och kan inte göra det idag också. Idag gick jag upp vid typ 11 då frida skickade och frågade ifall jag ville ses så hon kom hit typ 10 min efter att jag hade gått upp. Vi typ pratade lite och så sen åkte hon hem. Har även hunnit tvätta men ska tvätta lite till och sen packa lite senare då jag åker till borlänge imorgon så vill ha allting klart tills jag ska gå och lägga mig ikväll. 

  tänkte fixa lite på rummet också så att de inte är så rörigt när jag kommer hem igen. vet ej hur länge jag blir borta men de märks. brukar vara borta 1-2 veckor men nu har jag. inget som jag måste åka hem hit och göra så då kan jag vara borta ett tag. 

  Vad har ni gjort under morgonen då? Har ni något planerat för dagen eller tar ni dagen som den kommer? 

Jag ska iallafall slänga in en till tvätt och hänga upp den som jag tvättat nu när jag skrivit klart här och sen får vi se vad jag hittar på. 

  men hoppas ni får en bra dag iallafall för de ska jag försöka ha även fast magen fortfarande är som den är. Jag hoppas medicinen ska hjälpa någolunda iallafall men nu ska jag fortsätta med de jag gjorde sist.


puss och kram!


  

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards