Alla inlägg den 6 oktober 2017

Av Cecilia - 6 oktober 2017 11:31

hej på er!

hoppas eran morgon varit bra för de har iallafall min varit. Har packat klart de sista små sakerna och fixat iordning mig så nu är jg klar och hade lite tid över för att skriva ett inlägg här på bloggen. Vet ej om jag kommer ha internet på bussen då de brukar krångla typ hela tiden men hoppas att de ska funka för isåfall kan jag redigera lite här på bloggen och byta ut lite färger osv då jag haft det som är nu ett bra tag och känner för en omvandling. Bussen går 11:56 så har egentligen lite brottom men tar 1 minut MAX att gå till bussen men tänkte göra mackor att ta med mig så ska bara skriva detta lite snabbt så ska jag skynda mig ner sen. 


  Idag vet jag inte vad dagen har att erbjuda men det är FREDAG!!! 

veckorna går så fort nu för tiden tycker jag. De är lixom julafton snart redan och sen är de nytt år igen. helt SJUKT!


  Men nu måste jag kila ner och fixa det sista innan jag måste gå ut till bussen. 

puss och kram! 

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Skapa flashcards