Alla inlägg den 20 oktober 2017

Av Cecilia - 20 oktober 2017 14:28

Hej på er!
Sitter på hushagsgymnasiet nu där jag gick i skola. Träffat några underbara lärare och elever som kommer fram och hälsar. Man längtar tillbaka väldigt mycket till skolan när man är här men ändå inte. De 3 åren man gick här gick för fort när man väl tänker efter.

Idag har jag inte gjort så mycket iallafall. Men dagen är inte över än. Vaknade vid 11 och då gick jag till ica och köpte frukost sen åkte jag med linnea till stan och träffade joline. Sen åkte jag till erikslundsgymnasiet och tog en cigg med josse. Efter de gick jag till hushagen där jag är nu. Har även internet här och kunde därför skriva detta inlägg så ni har något att läsa.

Vid 17:00 ca om inte senare så ska jag, älsklingen och 2 kompisar till åka till örebro. Bli lite vuxendricka och massa skoj. Har aldrig varit i örebro så de ska bli kul. Kommer träffa nytt folk och kanske träffa nya vänner vem vet.

Men nu ska jag strax gå ut och möta en kompis och sen gå till humlan för att fixa iordning mig för kvällens roligheter och även på humlan träffa alla vänner. Åsa en som jobbar där fyller även år idag så vi kommer fika också :) men jag hoppas ni får en lika bra dag som jag kommer ha.

Ha de bäst!
Puss och kram!

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards