Alla inlägg den 24 oktober 2017

Av Cecilia - 24 oktober 2017 16:22

Hej kompisar.
När jag vaknade imorse och kollade ut genom fönstret så var backen täckt av ett vitt lager med snö. Insåg då att vintern är här på bara en natt. De har knappt varit höst ens haha. Tog lite bilder iallafall

De har kommit mycket mer snö nu dock. De där bilderna är tagna imorse.

Sitter just nu på bussen på väg till Borlänge. Ska till Frida och sova hos henne inatt sen imorgon är de möte och lite så på humlan. Har även varit tillsammans med min pöjk 4 månader imorgon (officiellt). De är egentligen längre men vi går på Facebook haha.

När jag kommer till Borlänge så kommer Anton och hämtar mig på rese sen ska vi väl antagligen träffa kompisar å lite så sen kommer jag vara med Frida resten av kvällen. Är framme i Borlänge 19:40 så är ett tag kvar dit.

Tänkte iallafall vila lite nu på bussen men hoppas ni fåt en fortsatt bra dag.
Puss och kram!

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards