Alla inlägg den 30 december 2014

Av Cecilia - 30 december 2014 16:14

Nu har jag åkt på nån sorts virus vilket är jävligt jobbigt då jag inte kan göra.nånting utan att hela huset snurrar runt. Halsen skriker efter halstabletter och huvudet efter medicin men vill inte ta nått för de lindrar bara en stund sen kommer allt tillbaka igen.. Idag har jag bara legat i soffan hela dagen. Somnade en kort sekund men vaknade av att rasmus kom och bara sa "cecilia sover" jag som vanligt ryckte till och sa att jag visst är vaken....

Nu ska jag vila lite till och hoppas på att jag blir bättre tills imorgon då det blir nytt år!
Vad ska ni göra på nyår??
Jag ska nog vila för det mesta och kanske se nån film eller 2, men ja jag kan kanske skriva ikväll från datorn om jag orkar annars så skriver jag imorgon om jag orkar!

Hade! !!!!

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards